Cum sa procedez cu fetita mea de 3 anisori,care cu toate ca am insistat pe relatia ku tatal ei si totul mergea bine,era atasata de el,mereu cerea sa mearga la el,de o luna-2 ,refuza sa mearga la el,iar daca o conving sa mearga nu sta mai mult de cateva ore,dupa care tipa sa fie adusa acasa.Suntem despartiti de 2ani si 5 luni,iar fetita mi-a fost incredintata mie.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sanatatea fizica si mentala a fetitei mele"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Sunt putine date pentru a oferi un raspuns orientativ. Poate ne ajuta cateva intrebari:
1. Exista ceva ce s-a intamplat in legatura cu tatal, o schimbare de atitudine? lipsa de disponibilitatea reala (prezenta emotionala, nu doar fizica)? schimbarea locuintei?
2. Ce motive spune fetita ca ar avea pentru a nu mai dori sa petreaca timpul cu tata? Daca o intrebati, ce va spune?
3. De cat timp se intampla asta, cat de des este alocat timpul pentru fiica-tata
4. Are si alte manifestari de genul acesta in raport cu alte activitati sau relatii? (poate fi o perioada a nu-ului)
Ce altceva ati mai observat?
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro