Sunt in ultimul an de facultate si stau la un camin studentesc. Nu am avut niciodata probleme cu colegele de camera pana anul acesta. Una dintre ele este genul de persoana care nu tine cont de nimic:sta cu lumina aprinsa pana tarziu, aduce tot felul de persoane in camera, asculta muzica sau stiri la calculator fara a-si pune castile etc. Ea ne ignora pe mine si pe celelalte colege inca din octombrie.Nu ne salutam , nu ne vorbim. Aseara am auzit-o vorbind urat despre noi, celelalte colege si azi i-am cerut o explicatie. Ne-am certat foarte tare si am primit amenintari atat din partea ei cat si din partea prietenului ei care vine zilnic la noi in camera. Am inceput sa primesc de azi si mesaje pe telefon de la asa-zisi colegi de facultate pe care nu ii cunosc, si cred ca este mana ei. As vrea sa ma mut, dar nu stiu daca este bine. Cu 2 dintre fete stau din anul 1, mi-ar fi greu sa ma duc intr-o alta camera unde nu cunosc pe nimeni si poate mi-ar fi si mai rau. Vreau sa iau o decizie cat mai repede.Este ultimul an de facultate si vreau sa-mi dau licenta, sa nu ma las afectata de aceste probleme si amenintari. Aveti vreo idee cum ar trebui sa procedez?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Probleme in ultimul an de facultate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
nicoleta as med (acum 14 ani)
CRED CA EXISTA UN ADMINISTRATOR? TREBUIE SA-I SPUI PENTRU A LUA MASURI , PAREREA MEA
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
oana (acum 14 ani)
Cred ca ar trebui sa discutati cu administratorul si ea sa fie cea care sa plece nu una din voi, daca zici ca nici colegele nu se inteleg cu ea.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
allexia (acum 14 ani)
cel mai rau e sa stai intr-un camin..nu stiu cum ai rezistat...exact asa am fost si eu,doar ca eu am stat intr-un apartament cu doua din astea...te inteleg perfect!numai eu stiu cat am suferit acolo...dar m-am mutat..pt ca tipele nu erau deloc interesate de sc si nu puteam invata din cauza lor.
sfatul meu ar fi sa te muti,pt ca pe tipe din astea nu ai cum sa le schimbi,astea duc lipsa de bun simt si educatia de acasa.cat despre amenintari,nu-ti fie frica,iar in locul tau,daca as pati ceva,as baga-o pe tipa in spital a doua zi si fi sigura ca s-ar linisti:))
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de allexia
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de allexia
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Paraschivescu Carmen MPsih. Paraschivescu Carmen este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Cred ca problema depaseste limitele psihologiei si este chiar de domeniul sigurantei tale personale. In mod normal, pina sa se ajunga la amenintari, ti-as fi indicat sa incerci o modalitate de comunicare asertiva, sa ii spui intr-un mod neagresiv ca esti deranjata de ceea ce se petrece, sa ii spui cum te face sa te simti cind ea ignora prezenta voastra si asculta muzica sau sta cu lumina aprinsa, dar masura asta ar putea fi deja depasita prin faptul ca situatia poate degenera in ceva mai rau. Nu stii cu cine ai de-a face, din cite spui tu ea si prietenii ei nu prea sint "dusi la biserica" si nu poti sa risti sa nu iei intii masurile de urgenta care se impun, adica sa instiintezi una dintre autoritatile care pot lua masuri, administrator de camin, un agent din politia care se ocupa de zona voastra etc.
Intre alegerile extreme - "sa plec eu" (pasivitate, submisivitate) sau "sa plece ea" (agresivitate), tot asertivitatea e solutia de dorit, dar asigura-te ca esti in siguranta si ca ai cu cine "negocia".