Buna seara!fratele meu este foarte agresiv nimeni nu- i poate zice ceva ca se enerveaza vorbeste urata daca ar putea ar lovio si pe mama dar ii este rusine..mama ii mai da cete o palma cand se comporta aiurea iar el se ridica la ea se infige in ea..nu se poate controla cred ca este bolnav cu nervii are doar 14ani..se mai joca si un joc counter strike si atunci injura mereu da cu pumnul in tastatura..ce pot face in privinta asta?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Prea nervos"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Draga Danielaa12,
Inteleg preocuparea ta fata de comportamentul mai irascibil al fratelui tau.
Cauzele pot fi multiple, ca de exemplu:
- poate a fost mai rasfatat;
- lipsa sau insuficienta implicare a unei figuri masculine (tatal);
- trasaturile de temperament (unii oameni din nastere au un temperament cu accente mai agresive);
- manifestarile agesive pot reprezenta si o modaltate prin care fratele tau atrage preocuparea si atentia celor din jur;
- jocurile cu tematica agresiva pot amplifica manifestarile ostile ale fratelui tau;
- o alta cauza poate fi pubertatea si adolescenta care prin modificarile hormonale implicate poate genera tensiuni suplimentare si alte cauze.
Mai multe recomandari despre abordarea adolescentilor poti citi in site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-scolara-vocationala/altele/
O zi frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/