Buna ziua ,acum 4 ani am nascut o fetita de 4 kg dar care a decedat la 3 saptamani,am trecut prin cea mai urata si dureroasa experienta a vietii mele ,dupa primul control medicul mi-a spus ca am un fel de bacterie pe uter care s-ar putea sa dauneze fatului,am fost plimbata din spital in spital pana am ajuns la clinica de chirurgiesi transplant din T-,ciMures,fetita mea a suferit de transpozitie de vase mari la inima imi doresc foarte mult un copil dar imi este foarte teama de a-l avea,nici nu ma mai imaginez trecand inca o data prin ce am trecut,nu am vb niciodata cu un psiholog pentru ca familia s iprietenii mi-au fost aproape,insa filmul se deruleaza in fiecare zi in mintea mea toti cred ca eu am depasit situatia dar ma prefac si ma uit aproape in fiecare zi la cd-ul cu ea,am o invidie foarte mare atunci cand pe strada sau in parc vad femei care isi plimba copii si nu stiu cum sa trec peste asta
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Pierderea unui copil"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Imi pare rau ca ati trecut printr-o experienta atat de dureroasa. Aveti dreptate, intr-o trauma atat dureroasa este necesar sa apelati la serviciile unui psiholog care are este specializare in psihoterapie si care lucreaza si pe trauma. Este foarte important sa va acceptati durerea si sa nu o ascundeti. In momentul in care nu o lasati sa se exprime ea devine mai puternica si tinde sa va consume din interior. In cadrul psihoterapiei veti putea sa o lasati la suprafata intr-un mediu sigur si nu veti fi judecata sau sa vi sa spuna ca trebuie sa treceti peste.
Lucrez de mai bine de 5 ani cu mamici care au pierdut sarcini sau bebelusi si va pot spune ca durerea nu dispare 100%, ci mai degraba lasa loc iubirii pe care o simteau pentru copilasul lor si astfel si-o pot exprima in timp. Dar cand spui ca "nu trebuie sa mai sufar" atunci iti interzici si iubirea pentru acel copilas.
Va recomand sa mergeti la psihoterapeut. Nu lasati durerea sa se transforme in teama si astfel sa nu mai aveti niciodata copii.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro