Salut! Ma confrunt cu o problema foarte ciudata...de ceva timp, mai exact de pe la inceputul anului, am inceput sa percep lumea din jur din ce in ce mai slab, incercand sa explic mai bine..este vorba ca, nu mai simt lumea, mediu din jurul meu, zgomote, imagini, sentimente, temperaturii, orice asa de puternic plus ca am o stare de nervozitate apropae mereu si nu reusesc sa ma relaxez...mai pe inteles ma simt ca si cand as fi in fata unui ecran si viata mea s+ar derula in fata lui, parca is la o mica departare de real, e ciudat ca uneori ma pierd si ma uit in puncte fixe..la inceputul anului am trecut printr+o depresie usuara cred, acum ma simt ok din punct de vedre sentimental, nu pe de ajuns..dar totusi...problema e ca nici nu dorm suficient..ce poate fi? Va rog mult un sfat! Am 17 ani si sunt baiat!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Perceptie slaba! AJUTOR!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Alex, inteleg ca iti este greu cu aceasta problema. Probabil simti ca traiesti ca intr-un vis, usor detasat.
Accesand acest link-uri poti citi despre distimie si tratamentul acesteia (tot o forma a depresiei).
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/distimia-cea-mai-frecventa-forma-de-depresie/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Recomandarea mea este sa apelezi la cateva sedinte de psihoterapie si dezvoltare personala.
In cadrul acestor sedinte iti poti trata aceste probleme, vei invata si o tehnica de relaxare, astfel nu vei mai simti atat de furios.
Despre rezolvarea problemelor de somn si despre relaxare poti citi accesand aceste link-uri sau poti vizita direct site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/insomnie/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
Toate cele bune!
Psih. Gabriel Pȋrvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro