Buna seara,
Sunt Marius,de cinci ani sunt Anglia si de patru ani au inceput problemele.
In primele 6 luni am fost coleg cu un roman X care mi-a spus povestea unui alt roman Y care a fost santajat de proprietarul casei unde locuia.
Dupa ce a locuit patru ani in acea casa,impreuna cu familia lui si a proprietarului a decis sa se mute singuri.
Din acel moment a inceput calvarul.
Fostul proprietar l-a acuzat ca i-ar fi facut avansuri fiicei lui.Tribunal,bani cheltuiti plus s-a ales si cu un cancer.
A fost o poveste,o lectie din care am invatat sa nu am incredere in nimeni.
Acum povestea mea...
Dupa primul an m-am mutat si eu intr-o casa in care propritarii sunt o familie de basarabeni,la vremea aceea in 2016,sot,sotie,o fata de10 ani iar mai nou si un baietel.
Cu trei ani in urma proprietara m-a invitat la parc,eu,ea,fata si inca o fetita.La momentul respectiv era gravida(baietelul) :)M-a rugat sa o dau eu in tiroliana pe fata,ceea ce s-a si intamplat.Am dat-o de 4-5 ori numai ca prima data am impins-o de fund(avea o geaca lunga care-i atarna in jos),am vrut sa o imping de bazin dar asa a iesit...
M-am speriat atat de tare si instantaneu mi-a venit in minte povestea care v-am scris-o mai sus.
Am vrut sa-i spun maica-si...imi pare rau s-a intamplat asta..dar mi-am adus aminte ce a patit Dl Y
De doi ani si sotia si fiul meu sunt aici dar iau traiesc zi de zi cu gandul ca am sa patesc la fel ca Dl Y.
Fac tot felul de scenarii,mi se pare ca susotesc,comploteaza impotriva mea
Chiar nu stiu ce sa fac,am obosit zi de zi sa ma gandesc la problema asta.
Sunt paranoic,nebun,schizofrenic?
Ma puteti ajuta?
Multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Oare am paranoia?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)
aaaaaaa

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 2 ani)
Buna ziua,
Din ceea ce descrieti pare mai degraba o problema de anxietate, scenarii catastrofice, citirea intentiilor si a gandurilor celorlalti, sentimentul de pericol permanent, hipervigilenta specifica anxietatii. Pentru a fi sigur, puteti sa va programati la o sedinta cu un psiholog clinician sau la medicul psihiatru.
Linistiti-va, daca in urma consultului va hotarati sa faceti si sedinte de psihoterapie o sa va regasiti curand starea de echilibru emotional.
Toate cele bune!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/