Multumesc ca mi-ati raspuns.intradevar nu am prea vorbit de senimentele mele pt iubitul meu.eu il iubesc,am vrut sa ma despart de el cand am vorbit cu ai mei,dar nu pot sa stau stiind ca nu mai sunt cu el.si el suferea si eu.cred ca e vorba si de obisnuinta,nush.stiu ca vreau sa fiu cu el ,ca il iubesc si simt ca si el ma iubeste.e un baiat bun,cuminte,a mai gresit si el dar am trecut peste.
in momentu de fata sunt foarte suparata p tati.am fost acasa 3 zile,1 a fost bine,a 2a mia tinut teorii,a 3a nu a mai vorbit deloc cu mine.il tinea in brate numai p fratele meu desi il vede zilnic(p mine ma vede 1 la o luna),il pupa,glumea cu el,la mine nici macar nu se uita.am incercat sa ma bag in seama cu ei si a schimbat subiectul.ma uitam la ei si aveam impresia ca nu insemn nimic pt el.de atunci plang mereu cand imi amintesc,sufar enorm si nu pot sa zic la nimeni.niciodata nu am avut curaj sa spun ce simt,toate trebuie sa fie ca el.cred ca daca il iubesc p baiatu asta,nu e o crima si nu trebuie sa se poarte asa cu mine.nici nu stie cat rau imi face
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu stie nimeni cat sufar"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Maria (acum 14 ani)
Alinush,incearca sa le explici ca daca vei gresi va fi numai din vina voastra nu si a lor...sint convinsa ca parintii tai te iubesc foarte mult si nu vor sa suferi.Cred ca s-au purtat asa ca i-ai dezamagit putin ,ca nu tii cont de sfatul lor.Acorda-le timp si te vor intelege pina la urma si vei avea consimtamintul lor.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Maria
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Maria
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
alinush (acum 14 ani)
maria,nu pot sa le expic asta,pt ca nu mar asculta.eu niciodata nu leam raspuns,nu mam certat cu ei,nu miam impus un punct de vedere.mereu am facut ce au zis ei.cred ca s-au obisnuit asa,sa fac numa ce zic ei,iar acum eu ii contrazic si nu pot sa accepte asta.ei vor sami fi facut un iubit de l oras dar cum daca fiecare vacanta o faceam l tara?no sa inteleaga niciodata numa daca voi fi fericita si realizata cu el.poate asta ii va imbuna
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alinush
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alinush
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
romeo (acum 14 ani)
Cauta-L pe Dumnezeu. Intreaba-L pe El ce sa faci. Pune-L la incercare . Si daca iti va raspunde nu te mai desparti de El
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Din completarile dv inteleg urmatoarele lucruri:
- conflictul pe care il traiti presupune doua parti care se lupta in interiorul dv: cea care se opune continuarii traditiei invocate de tatal dv (casatoria cu cineva neagreat de familie, asa cum a fost cazul lui), aceasta fiind o parte careia e bine sa-i fie acordate cat mai multe sanse de reusita; si o parte care are o nevoie intensa de aprobarea tatalui, si de o relatie buna cu acesta.
Afirmatia tatalui dv ca a acceptat (impotriva vointei lui) sa ramana cu mama dv, este o declaratie foarte puternica, cu efecte multiple in ce va priveste
- pe de o parte, va face intr-un fel raspunzatoare de alegerea sa (ceea ce aduce cu sine sentimentul de vinovatie, si nevoia de-a repara ceva prin ascultarea sfaturilor pe care vi le da acum). Dar, nici un copil nu ar trebui facut raspunzator de nefericirea parintilor...
- pe de alta parte, va submineaza relatia cu mama dv (in aceasta incercare a dv de-a mentine relatia cu tatal, mama devine un personaj periferic, chiar dispare din discursul dv...)
Oricum, impotrivirea tatalui dv, dincolo de pretentia de-a va impune decizia sa si de-a va forta la o atitudine de supunere, este - totodata - si expresia dificultatilor lui de-a se separa de dv (e drept, o expresie nu tocmai de adult), si felul lui de-a va arata cum si cat va iubeste. Aveti dreptate: nu stie cat rau va face, dar asta si datorita propriei sale suferinte (care, oricum, nu justifica impotrivirea sa).
In final, observ ca rolul prietenului dv inca nu a devenit unul important: o eventuala decizie de a renunta la sprijinul parintilor poate fi mai putin dureroasa daca cel ales devine principalul suport si centru al vietii dv.