Sunt nervoasa si reactionez imediat. Sunt optimista si increzatoare de obicei si sunt constienta ca am o familie frumoasa si nu avem lipsuri materiale. Problema mea e ca nu pot sa-mi stapanesc nervii cand imi aud puiul plangand si facand mofturi. Am un bebe frumos si vesel de 7 luni. Imi este frica ca o sa-si piarda veselia din cauza mea. Problema e ca reactionez si il scutur uneori sau tip la el si dupa plang si regret,...dar ce folos. Nu inteleg de ce mi se urca sangele la cap si explodex instantaneu. De fapt nu inteleg de ce nu ma pot controla ca puiul meu sa mi-mi simta nervozitatea si nebunia mea de moment. Asi vrea tare mult sa ma schimb. Dar nu stiu cum. Si mu-mi mai place la mine ca gandesc cu voce tare, imi exprim toate sentimentele si spun tot ce gandesc despre mine,...parerile negative. Astept,....nici eu nu stiu ce,...sunt constienta ca eu trebuie sa lupt sa ma schimb dar nu stiu cum.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu-mi pot controla nervi"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua.
Se intimpla multor femei in situatia dumneavoastra ca sa faca depresii postnatale care sa nu fie luate in seama sau sa le fie greu sa se adapteze noii situatii.
Ati remarcat foarte bine ca starea dumneavoastra se transmite bebelusului.
Este indradevar o lupta intre ceea ce simtiti si ceea ce va doriti sa fie, insa aveti nevoie de ajutor sa puteti trece mai usor peste acest impas astfel incit sa va puteti oferi dumneavoastra si bebelusului momente de rabdare , calm, optimism in general echilibru psihoemotional cu urmari pozitive in viata amindorura.
Psihoterapia va poate ajuta in acest sens.
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com