Dupa un divort cu final neasteptat am inceput sa nu mai stiu ce vreau.
Pe scurt...adolescenta am trait doar printre interlopi, am facut o garamada de lucruri de care nu sunt mandru...dar pe la 20 ani am realizat ca nu asta e drumul meu, ca nu sunt facut pentru asa ceva deoarece aveam regrete tot timpul. Asa ca m-am pus pe invatat, am terminat o facultate, m-am casatorit, am fost familist...dar dupa divort am inceput sa ma retrag iar in lumea interlopilor. Momentan nu am facut nimic, doar stau la baute cu ei, stau cu tot felul de femei dubioase, am o viata sexuala haotica. Cant stau cu ei ma simt ok...dar a doua zi incep sa-mi pun intrebari si sa am regrete. De revenit de la divort mi-am revenit numai ca nu-mi pot crea o relatie cu cineva deoarece am devenit misogin si nu vad in femeie decat sex si atat...problema ca nu eram asa si oscilez de la tipul intelectual cu o viata decenta la acel golan care pierde noptile prin cluburi. Asta mi se intampla mai ales in weekend sau de sarbatori ca atunci ma simt singur, tradat, etc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu-mi mai gasesc identitatea"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)
Mirna (acum 9 ani)
Buna din nou, Fish. Am mai discutat si altadata intr-o alta postare a ta. Ce sa zic? Pare-se ca nu-ti gasesti locul nicicum. Nici inainte de divort nu erai bine si cautai sa fii liber si sa-ti gasesti linistea. Acum ca le-ai capatat nu esti multumit si vrei sa te incurci si mai tare. Si tocmai cu cine, cu interlopii. Cine sta printre ei, devine ca ei sau da de belea rau de tot. Chiar daca acum stati la un pahar, lucrurile vor evolua. Cu siguranta sunt lucruri mult mai frumoase de facut pe lumea asta decat sa-ti pierzi vremea cu personaje dubioase. Ia aminte la viata ta inainte sa fie prea tarziu.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Fish (acum 9 ani)
Buna Mirna,
Se intelege putin gresit. Inainte de divort nu eram bine pentru modul in care se comporta ea...dar mi-am dorit sa repar casnicia. Pe mine nu m-a doborat divortul, ea...ci faptul ca si in momentul in care am decis sa divortam, am incercat sa fac in asa fel incat sa-i fie bine. A jucat teatru foarte bine, m-a mintit ca o sa-i fie greu si ca prostul ca sa-i fie bine, am c***aut tot, tot ce am muncit doar eu si i-am dat banii ca sa se descurce o perioada pana is gaseste un job. Si momentul culminant stii care este...exact la o zi dupa ce a plecat am aflat ca avea viata dubla, ca a plecat la el, unde avea revolvat deja un serviciu...si cu mine a jucat doar teatru ca sa scoata niste bani. De asta si se comporta asa in timpul casniciei, vroia divortul dar probabil sa vina din partea mea. Ea nu stia cum sa faca sa ma scoata din sarite si eu nu stiam cum sa-mi salvez casnicia. Cand ii faci unui om tot binele chiar daca pleaca de langa tine si el te tradeaza in halul asta drept multumire cu crezi ca te simti?
Am renutat la tot ce imi era mai drag mie doar ca sa-i fie ei bine...
Sunt 8 ani in care am respectat-o ca sotie si femeie si ea..ce a facut? A fost o lasa, putea sa-mi zica ca are pe altcineva si sa divortam dar a preferat sa ma tortureze psihic ca sa iasa ea bine crezand ca o sa cedez, ca o sa o bat/injur etc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Fish
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Fish
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Mirna (acum 9 ani)
Imi pare rau, dar ia-o ca pe o lectie de viata. Nu te lasa doborat si mai mult pentru ca in final sa-ti gasesti refugiul pe unde nu trebuie. Totul se intampla cu un motiv, iar genul asta de femeie nu ajunge departe. E bine sa ierti si sa uiti si sa pui inceput nou si pozitiv in viata ta.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Adrienne (acum 9 ani)
Citat din tine [ Casnicia incepe sa devina un chin ] : " Ca persoana o iubesc dar ca partener sexual am inceput sa o urasc. Numai cand aud ca vrea ceva intim deja imi strica toata ziua deoarece nu o mai fac demult din placere pentru ca nu mai are pic de feminitate in aspectul ei ." Deci ,la ce te-ai fi asteptat de la o femeie care stie ce simte sotul fata de ea, indiferent de cauze. Cred ca la tine a intervenit si un pic de frustrare dupa ce ai aflat ca totusi un alt barbat o place si grasa si lenesa si fara farmec feminin si i-a gasit si servici.........Cu toate " defectele" pentru care o dispretuiai, chiar o urai, ea ti-a dovedit ca este puternica si stie ce vrea. Acum ramane ca si tu sa mergi pe drumul tau [ asa cum ti-ai dorit] numai ca trebuie sa ai taria sa alegi drumul drept.......
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Adrienne
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Adrienne
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Fish (acum 9 ani)
Adriennne din cauza feminismului accentuat si prost inteles nu vezi padurea din cauza copacilor.
Eu nu fac diferenta dintre barbat si femeie decat anatomic. Prefer sa spun "persoana" in loc de sexul respectiv...deci ti se pare normal ca o PERSOANA sa te lucreze pt bani in halul asa cand tu nu i-ai facut nici un rau.
Daca tu consideri o PERSOANA puternica un om care treieste in miciuna, viclenie si lasitate...crede-ma ca te inseli. O PERSOANA putenica spune in fata ca are pe altcineva si isi continua viata fara sa-si doreasca beneficii materiale sau sa-l vada la pamant pe fostul parter.
Ai sta langa o PERSOANA care nu face absolut nimic constructiv nici macar pt ea? Ai sta langa o persoana care indiferent ce ai face nu este multumita? Ai sta langa o persoana care isi doreste ceva dar se asteapta de la altii sa-i implineasca dorinta in loc sa lupte pt ea?
Cred ca esti foarte tanara si nu ai experienta de viata. Nu judeca un om dupa aparente ;)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Fish
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Fish
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Adrienne (acum 9 ani)
Dar tu stii de ce este in stare o femeie care simte[ nu mai vorbesc despre confirmare] ca este respinsa ? nu pun in discutie cauzele. Asta am vrut sa intelegi. Cat despre varsta.....ar trebui s-o inmultesti pe a ta cu 2 si sa mai adaugi ceva.....Recitind ce am scris mai sus, observ ca nici nu te-am judecat si nici nu te-am jignit. Asa ca daca vrei sa-ti descarci frustrarile, nu ti-ai gasit persoana [ asa cum iti place tie sa spui ].
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Adrienne
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Adrienne
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Salut, Fish!
Ce mai faci si cum te mai simti?
Interesanta viata ta! Evident esti stapan pe alegerile tale. Nu este usor sa iti schimbi personalitatea sau stilul de viata peste noapte, iar recaderile sunt un proces normal in schimbare si nu trebuie sa te descurajeze. Asadar, chiar daca - schimbarile intarzie sa apara, fii perseverent in continuare.
Daca ai intrebari sau doresti informatii utile imi poti scrie.
Succes!
Gabriel Pirvan
[email protected]
www.psihoutil.ro