S-a îndepărtat de mine după ce a plecat la o fata .nu mai vorbește cu mine nu mai vine acasa .înainte nu era asa , era f apropiat de mine , acum nu vrea sa mai audă de mine pt ca nu am fost de acord cu acea fata .cum sa procedez sa il apropii si sa il aduc înapoi?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "NNu ma .ai inteleg cu băiatul meu?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Doamna, tratai-l ca pe un om care isi asuma viata. Mai mult, fiul dvs nu este viata dumneavoastra! Va veni el in momentul in care nu veti mai dori sa il controlati, veti fi echilibrata si va vedea ca poate discuta. Si, mai ales, daca vrea sa fie Gica-Contra, lasati-i timp sa dea cu capul, fiindca nu veti putea trai in locul lui si nici nu ar fi recomandat!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350