Buna ziua!
Am un baietel de 5 ani si 8 luni si de ceva vreme în coace nu reușesc sa-l mai liniștesc cand face nervi. Sunt prea multi nervi pt vârsta lui. Într-adevăr a avut ce si-a dorit cand s-a putut( financiar) dar cred ca am ajuns în punctul în care face prea multe crize: este nervos, tipa, se bate cu palmele în cap....si ma doare sa-l vad asa.....😢
Am încercat tot ce se putea: cuvinte alese cu balndete, îmbrățișări si multe discuții interminabile legate de treaba asta:
- de exemplu : daca alege sa se comporte asa în continuare va fugii toti copii de el de la grădiniță.
- nu va mai primii absolut nimic: dulce, jucarii, tableta.....
Menționez ca am facut si terapie la psiholog 8 luni jumate, la fel pt starea lui de agitatie......nervoasa!!!
Nu stiu cum sa mai procedez, simt ca ma depășește situația asta si nu vreau sa ajunga si mai violent.......
Astept un răspuns, va rog!!! Mulțumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nerviii la 5 ani jumate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu (acum o ora)
Bună ziua!
În primul rând, fără tabletă, fără ecrane! Maxim, maxim 10 min/zi!! Maxim! Dar și dumneavoastră, trebuie să faceți la fel: dacă vă vede cu tableta sau telefonul, sigur că va cere si el! Cititi, uitati va intr o carte si o sa va imite, în timp.
Se fixează limitele: ce e voie și ce nu e voie! V a spus psihologul asta? Dacă se încalcă limitele, apar sancțiunile- pe care dumneavoastră le stabiliți. Altfel, dacă a învățat copilul că primește orice dacă face scandal, va face scandal.
Arătați i ca îl iubiți prin gesturi și timp de calitate impreuna (teatru, citit, jocuri diverse) nu prin cumpărarea de bunuri sau mâncare. Spuneti i ceea ce vreți de le el, nu ceea ce nu vreți, adică îl loc de "Nu cumva să..." - "Haide să..."
E bine să aibă un program clar, cu minim o activitate care să îi placă (înot, echitație, atletism, gimnastică etc).
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350