Buna ziua,
Am o problema, plang extrem de usor, ma las influentata de orice si`mi dau lacrimile, plang cand imi povesteste o colega ce probleme are cu sotul acasa...plang cand imi povesteste cineva de un accident si de suferinta celui accidentat...deci ma ia niste fiori pe sira spinarii si incep sa`mi dea lacrimile. De asemenea..ma enervez foarte repede si daca cineva ma ataca si stiu ca nu are dreptate imi dau lacrimile si nu`mi mai pot sustine punctul de vedere...si ma enervez si mai tare! Nu stiu cum sa rezolv problema asta...sa nu mai plang. Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nebunie.."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Carpe Diem (acum 13 ani)
Nu e nebunie, Loredana! Fie esti o fire mai sensibila, fie ai o forma usoara de depresie. Cred ca un psiholog te-ar putea ajuta mai mult decta utilizatorii unui forum.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Carpe Diem
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Carpe Diem
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Loredana Carp (acum 13 ani)
Multumesc frumos... inca n`am prins curaj sa merg la psiholog..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Loredana Carp
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Loredana Carp
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ionescu (acum 13 ani)
Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Loredana Carp (acum 13 ani)
Va multumesc pt raspuns. eu nu beau cafea, nes..ceai negru, cola, alcool, nu fumez..
Intradevar...si TV-ul imi provoaca astfel de reactii..evit sa ma uit la stiri, de asemenea nici nu pot sa ma uit la filme cu violenta...deoarece imi induce aceasta stare.
Nu sunt departe de un atac de panica...
O sa urmez indrumarea dumneavoastra. Va multumesc!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Loredana Carp
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Loredana Carp
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Loredana, fa un control endocrinologic, pare a fi o dereglare hormonala care te face mai sensibila. Daca nu, un psiholog. Dar neaparat la endocrinolog pt analize, sa nu fie ceva de la tiroida sau asa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Loredana un psiholog care are specializare in consiliere sau psihoterapie te poate ajuta sa vezi ce este in spatele acestor stari
Acest lucru nu poate avea decit urmari pozitive, desi uneori nu este usor, insa aduce multa lumina in ceea ce se intimpla si astfel se poate imbunatati starea astfel incit sa nu mai fii impiedicata de enervari sau alte stari si sa iti fie mult mai bine
A rezona cu suferinta altuia indica un suflet sensibil, insa atunci cind este depasita o anumita limita arata ca ceva se intimpla asa cum bineinteles observ ai sesizat si tu ca se intimpla cu tine
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro