Coronavirus Update

Mi se face rau cand joc jocuri de actiune pe calculator

Intrebare postata de viper10 cu 6 ani in urma - 5 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Psihologie si psihoterapie

Buna ziua,

Am 32 de ani si ma joc foarte rar jocuri de actiune pe calculator, insa de curand m-am jucat impreuna cu un copil de 13 ani Counter Strike (joc de actiune in care impusti inamicii si "alergi dupa ei") de pe la 23 de ani, mi se face rau daca joc minunea asta de joc pt 30 min. Rau, in sensul ca devin palid la fata, simt un gol in stomac si parca imi vine sa vomit. In plus, si transpir rece. La un moment dat, m-am inervat pe la 25 ani ca mi se tot face rau, gandindu-ma ca nu sunt obisnuit cu jocul si intradevar uneori ma puteam juca si 2 ore, dar nu mai mult... Acum, cand am incercat din nou, mi-a revenit acea stare dupa 30 min. Ce motive pot fi? Sunt foarte activ de felul meu si duc o viata activa. Este aceiasi senzatie de voma si lesin ca in cazul in care mi se i-a sange sau vad o seringa.

Raspunsuri (5)

FreeStyle11 (cu 6 ani in urma)

Cred ca e pe fond psihic daca apare numai in situatia aia, ciudat motiv, multi se simt bine jucand jocuri, mai ales a nu e prima data cand joci.Incearca sa te calmezi si fi mai relaxat si vezi cum te simti.Daca simti nevoia sa te lamuresti mai mult, mergi la medic si fa analize de sange si ce o mai fi nevoie, in functie de aceste simptome.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Cel mai probabil este o problema de anxietate, emotivitate crescuta in situatii limita. Adrenalina creste - deoarece te prinde foarte mult jocul, te implici intens, empatizezi.

Adrenalina, pregateste corpul pentru a face fata eventualului pericol pe care l-a anuntat emotia de teama, intarind musculatura si accelerand metabolismul.
Primul loc unde ajunge adrenalina este inima, o intareste si o accelereaza, ca atunci cand faci un efort fizic intens, algergi pe scari sau faci sport...
Cu cat ne este mai frica, cu atat inima dispune de mai multa adrenalina, ceea ce o face sa functioneze foarte repede. Tot in aceste momente ne poate creste si tensiunea putin, apar si alte senzatii, transpiratie, ameteala etc.

Accesand acest link din siteul Psihoutil - poti afla mai multe informatii despre anxietate si tratamentul acesteia:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/

Sanatate!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184

www.psihoutil.ro

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.

Inscrie-te aici!
viper10 (cu 6 ani in urma)

Multumesc pentru raspunsuri.

Socat in timpul unui joc nu-mi amintesc sa fi fost. Voi verifica sau voi testa cumva daca imi creste ritmul cardiac in momentul in care ma joc Counter-Strike sau un joc similar. Ma joc foarte rar, dar mi se pare interesant si ciudat cum reactionez. Ultima data m-am jucat alaturi de un pusti de 12 ani si nu am mai putut continua.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
viper10 (cu 6 ani in urma)

Inca ceva, nu simt frica sau situatie limita cand ma joc, cel putin nu la nivel constient. In timp ce ma joc, pot sta de vorba cu cineva depsre alt subiect.
Ceea ce nu cred ca reprezinta faptul ca sunt absorbit 100% in joc.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Enache Ciprian (cu 5 ani in urma)

Buna seara. Am 23 de ani si mi se intampla acelasi lucru. De cate ori ma joc mi se face rau, chiar si daca stau langa cineva care joaca un joc de actiune nu neaparat sa joc eu.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.