In urma cu 10 ani, am fost diagnosticata cu rectocolita hemoragica, dupa cum stiti simtomele acestei boli nu sunt confortabile si rusinoase, dureri de stomac, flatulenta, diaree,etc. Acestea au reprezentat pentru mine un stres care au dus la diagnosticarea unei alte boli, si anume psoriazis.
V-am prezentat acest istoric al sanatatii mele pentru a ajunge la problema care ma macina cel mai tare, in acest moment EMOTII.
Si ce emotii, nu mai pot iesi din casa fara sa ma duc la toaleta. Cand trebuie sa plec ma apuca o durere ingrozitoare de stomac, cu multe gaze si imi bate foarte tare inima, parca mi-ar iesi din piept. De multe ori, ies din casa, fac cativa pasi si ma intorc pentru a ma duce din nou la toaleta, apoi imi pot vedea de treaba, ma simt mai linistita.
As dori sa stiu, daca aceaste emotii ar putea fi tratate prin consiliere psihologica.
Multumesc anticipat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Mi-e frica sa ies din casa"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
La multi ani, Aylina! Imi pare rau pentru problemele medicale. Se pare ca rectocolita si psoriazisul sunt influentate negativ si de catre stres. Emotiile de teama de care ai amintit pot reprezenta un factor stresant. Frica de a iesi din casa, anxietatea pot fi abordate cu eficienta in sedintele de consiliere psihologica si de psihoterapie.
Daca ai si alte intrebari poti sa-mi scrii, dar si sa citesti aici:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
O zi buna!
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro