Buna seara, am 16 ani si am ADHD.
Parintii mei sunt de parere ca acest deficit nu exista(chiar daca le-am aratat tot felu de documentare pe net,ei tot neaga existenta acestuia).Intr-un final am conviso pe mama sa ma duca la un psihiatru.
Doamna doctor m-a diagnosticat cu ADHD dupa cum ma asteptam si eu , dar cand a venit vorba de medicatie am facut gresala de ai propune sa imi prescrie un medicament stimulant numit Adderall(apoi am aflat doar ca acesta nu se gaseste in romania , eu citind despre el in limba engleza),cand i-am spus ca medicamentul are la baza saruri de amphetamina ,ea mi-a spus ca daca am venit aici cu ideea de a ma droga atunci sa plec.
Bineinteles cand a auzit mama ce i-am propus , s-a enervat si ea , neintelegand ca e un medicament , cu efecte secundare bineinteles dar asta nu inseamna ca ma drogez.
Trecand peste toate astea, doamna doctor a ajuns sa-mi prescrie Biocebral,dupa multe cercetari pe internet ,nu prea am gasit detali despre acest medicament, a trecut o luna de cand il consum si efectul nu este vizibil absolut deloc.
Ce parere aveti dvs.?Ce medicamente se prescriu in Romania pentru acest deficit?Non-stimulant stiu ca se da Strattera ,dar ca medicament stimulant?Ce imi recomandati?Totodata probabil ca mama nu o sa mai vina cu mine,am dreptul sa ma duc la un psihiatru ac***a varsta de 16 ani si sa imi scot singur medicamentele?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Intrebari despre adhd"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna seara,
Maritimul12, apreciez faptul ca te-ai documentat foarte mult despre ADHD. Aceasta afectiune, pe langa tratamentul medicamentos prescris de catre medical psihiatru, poate fi tratata in paralel si la psiholog. Psihologul te poate ajuta sa reduci din efectele negative in plan personal si social ale ADHD. Poti invata tehnici de autocontrol emotional, de relaxare, de comunicare eficienta cu cei din jur, de dezvoltare a capacitatii de concentrare a atentiei, de mediere a situatiilor conflictuale etc De asemenea, parintii ar putea fi ajutati sa inteleaga ce inseamna ADHD si cum trebuie sa comunice si sa comporte cu tine.
Daca ai si alte intrebari despre ADHD, poti sa-mi scrii, dar si sa citesti aici:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-scolara-vocationala/adhd/
O seara plăcută!
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro