Coronavirus Update

Insomnie si oboseala cronica

Intrebare postata de Nutu87 cu 4 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Psihologie si psihoterapie

Buna ziua! Ionut este numele meu si am 30 de ani.in urma unei perioade foarte stresante si in urma abuzului unor anumite substante psihotrope a intervenit o depresie majora care "a venit la pachet'' cu o insomnie care ma chinuie de aproximativ jumatate de an..pur si simplu nu pot sa adorm desi perioada stresanta a trecut..pun capul pe perna si urmeaza o noapte de gandire excesiva..pe care nu o pot contola sau opri..aceasta perioada pur si simplu m-a epuizat din punct de vedere fizic..ziua nu sunt bun de nimic, nu ma pot concentra..precizez ca lucrez in 3 schimburi si cateodata faceam abuz de cafea ca sa pot rezista noaptea, urmez un tratament cu antidepresive de 3 luni..dar nicio schimbare..intrebarea mea este daca insomnia va trece de la sine la un moment dat..am incercat si cu pastile pentru somn..ceaiuri de valeriana, masaje dar toate fara rezultat

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

Nutu87 (cu 4 ani in urma)

Am uitat sa mentionez ca inainte de aceasta perioada aveam tensiunea normal..12 cu 6, acum insa de fiecare data cand o masor este 10 cu 7 iar bataile inimii au crescut la aproximativ 90 cand nu fac efort fata de 70 cum aveam initial

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

.Buna ziua, Ionut

Tratarea depresiei are rezultate mai bune, daca, pe langa tratamentul medicamentos, urmezi si sedinte de psihoterapie cu un psiholog. Aceste sedinte pot ajuta si in cazul insomniei, deoarece poti invata si exersa metode si tehnici de relaxare , de detensionare emotionala , de control mental etc.
Insomnia poate aparea din diverse cauze, ca de exemplu: stres, anxietate, depresie, probleme medicale, stil de viata inadecvat etc.
In situatia in care insomnia este un simptom al unor probleme psihice (anxietate, depresie ,stres etc), sunt indicate sedinte de psihoterapie cognitiv-comportamentala cu un psiholog, mai ales daca problemele isi au originea intr-un stil de gandire bazat pe negativism, neincredere sau pesimism sau in credintele si convingerile disfunctionale ale persoanei despre ea insasi, despre ceilalti sau despre lume si viata in general.
Atunci cand problemele de natura psihica sunt foarte intense este indicat ca, in paralel, sa urmezi si un tatament medicamentos pescris de catre medicul psihiatru.
Pentru mai multe informatii despre insomnie, depresie si psihoterapia cognitiv-comportamentala, poti accesa link-urile:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/insomnie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
In legatura cu efectele tratamentului medicamentos pentru depresie, trebuie sa tii legatura cu medicul psihiatru care ti l-a prescris. De asemenea, pentru insomnie e bine sa apelezi la un medic specialist si sa nu alegi varianta automedicatiei.
Lucru in trei schimburi influenteaza negativ calitatea somnului, deoarece poate deregla bioritmul.
Daca ai si alte intrebari, poti sa-mi scrii.

Toate cele bune!

Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764 443 184
Site; www.psihoutil.ro

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.

Inscrie-te aici!

Buna seara, Nutu87! Pentru un diagnostic clar si confirmat de depresie, trebuie sa mergi la un psihoterapeut, de preferinta cineva specializat in psihoterapie cognitiv comportamentala... pe langa problema cu depresia (?), mai e si aspectul consunului de substante - cel mai important, de altfel. De unde esti? Iti pot recomanda profesionisti adevarati. Atentie, daca persoana (terapeutul) nu iti inspira incredere, pleaca si cauta in alta parte! Un tratament prost facut e un dezastru.
Toate cele bune si succes!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Poate nu ar strica Nutu sa mergi din nou la medic pentru a-l intreba daca nu e cazul sa schimbe ceva in schema ta terapeutica. In plus, dupa cum afirma si colegii, e folositor sa combini terapia medicamentoasa si cu sesiunile de psihoterapie, pentru a modula mai bine gandurile si emotiile ce stau la baza conditiei tale actuale.

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor vietii
mobil :0724 232 893
www.psihoterapiefamilie.ro
www.sex-psi.ro

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.