Fetita mea in varsta de 3 ani a inceput gradinita dar refuza sa mearga.educatoarea nu vrea sa o tina in clasa plangand motic***a ca ii va speria si pe ceilalti copii.ce ar trebui sa fac cum sa o motivez sa mearga la gradi?este indicat sa iau o pauza sa mai uite de plans si derefuzul de a sta singura la gradi?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Gradinita"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (16)

Psih. Cristea Giorgiana MPsih. Cristea Giorgiana este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara,
Sunt mai multe aspecte de luat in calcul in aceasta situatie: ce stie fetita despre gradinita si cum a fost abordat subiectul; atitudinea educatoarei, nehotararea dumneavoastra. Este important sa vorbiti cu fetita despre noul program, sa ii oferiti ocazia sa isi exprime sentimentele - ii poate fi frica, nu cunoaste copiiii samd.
De obicei copiii reactioneaza la adaptarea la gradinita prin crize de plans, de furie, de o intensitate moderata si ca durata 2 saptamani - o luna. Acordati-i putin timp de acomodare si vorbiti cu ea. Cat despre educatoare, vorbiti cu dansa, cum vede o rezolvare a situatiei.
Numai bine,
Giorgiana Cristea