Buna ziua !..Ma confrunt cu o problema foarte mare pt mine care incepe sa ma preseze si sa''si spuna cuvantul asupra starii mele de spirit ! De cateva saptamani a inceput o batalie uriasa in mintea mea intre...GANDURI . Nu stiu cum sa va explic ca sa ma intelegeti mai bine,dar pur si simplu ma gandesc la un lucru..actual sau de viitor,il las neterminat,intervine altul...si dupa incerc sa mi''l amintesc pe cel dintai...Nu stiu...e foarte ciudat! Nici eu nu''mi pot explica ce e cu mine de aceea va rog sa ma ajutati daca ati avea idee care ar fi cauza. Specific sunt baiat si am 20 de ani..si pana a interveni aceste ganduri eram foarte lucid in ceea ce faceam..fara ezitari si fara a pierde timpul. Chestia asta ma apasa foarte mult pt ca imi distrage atentia si cand incerc sa nu ma mai gandesc..imi vine foarte greu. Pur si simplu apar fel si fel de ganduri inutile. Va multumesc anticipat !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ganduri ce nici eu nu le pot explica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
Cocan (acum 10 ani)
Ma poate ajuta si pe mine va rog cu un raspuns,sau o pararere !?!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Diana Nicolescu (acum 10 ani)
Buna, Cocan!
Se poate ca, uneori cand avem foarte multe ganduri, sa "sara" ideile din una la alta. Este firesc sa ne simtim coplesiti de amalgamul gandurilor si al ideilor. Este important insa de aflat, prin explorare proprie, daca aceasta batalie a gandurilor te impiedica in a desfaura si alte activitati. De pilda, ai senzatia de batalie a gandurilor si cand esti la munca sau cand studiezi? Dar atunci cand te relaxezi sau mergi la film? Nu stiu multe lucruri despre tine si mai mult nu as putea sa iti spun, insa merita sa explorezi aceste intrebari. Cand iti apar aceste ganduri? Ce fel de ganduri sunt? Sunt anumite ganduri care predomina si se repeta? Cum deosebesti gandurile inutile de cele utile? In ce sens cele inutile sunt socotite inutile? Cand ti-ai dat seama de aparitia acestei batalii? Care sunt momentele in care nu simti aceasta batalie a gandurilor? Le poti identifica? Daca aceste momente de exceptie exista, incearca sa le amplifici. Acorda-ti o perioada de introspectie pentru a incerca sa raspunzi la aceste intrebari (aditionale fata de gandurile care nu iti dau pace).
Psihoterapeut Diana Nicolescu, [email protected]