Buna ,sunt deprimata si nelinistita,acum 3 ani am pierdut un copil ,am dus sarcina la bun sfarsit si am nascut o fetita ,din pacate cu probleme ,avea o boala numita ,transpozitie de vase mari la sange,am fost plimbata prin toate spitalele din oras ,pana cand am reusit sa fim transferate la institutul de boli cardiovasculare si transplant din Targu-Mures,acolo sunt cei m ai buni chirurgi,docrotul Suciu s-a ocupat de cazul fetitei mele ca si alti medici de acolo,ce am vazut in acel spital este greu de descris si de exprimat in cuvinte ,copii nascuti cu malformatii, bebelusi morti ,in fiecare zi veneau cate 2 smurduri cu bebelusi cu probleme,intr-un final fetita mea a murit ,a supravietuit doar 23 de zile dupa care a cedat la aparate,...acum am ramas iar insarcinata dar imi este frica sa mai dau nastere altui copil,cand am vazut testul de sarcina mi-am amintit tot ce am trait la prima nastere,mi-a revenitin minte ,ziua in care a murit ,inmormantarea,absolut tot ,imi este frica sa n u patesc la fel ,nu pot dormi noaptea si ma gandesc ce sa fac
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Frica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (14)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua
Am citit intrebarea ta si vad ca ai suferit foarte mult
Intr-un fel este normal sa iti fie frica sa nu se repete istoria si, de aceea poate fi util sa apelezi la un psiholog specializat in consiliere sai psihoterapie care te poate ajuta sa vezi ca mai exista si alte variante , alta decit cea pe care ai cunoscut-o tu astfel incit sa poti primi cu bucurie si incredere noua viata pe care o porti in burtica
Spun util pentru ca uneori suferinta si frica este foarte mare si nu putem singuri sa depasim acest prag
Iti mai pot spune ca din start ai sanse ca istoria sa nu mai fie aceeasi deoarece este alta viata, alt copil, alta sansa
Iti doresc sa fie bine sa ai o sarcina frumoasa de care sa iti amintesti cu placere
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22, zona Universitate
www.psihoterapiecabinet.com.ro
Psihologul poate oferi ajutor specializat