Buna ziua. Ma numesc Maria si am 17 ani . Nu demult eram o fire vesela si sociabila,nu ma speria contactul cu persoanele din jurul meu ci chiar ma incanta sa intru in diferite discutii ,sa rad sa glumesc cu ceilalti. De vreo 2 luni nu mai sunt la fel cum eram . Cand ma uit in ochii cuiva rosesc instantaneu . La scoala stiind raspunsul la lectie mi-e frica sa ridic mana ca sa nu ma inrosesc . E ca o povara ce imi mananca zilele si ma afunda in tristete. Cu parintii si cativa prieteni sunt tot eu cea dinainte.Incerc sa ascund acest lucru sa ies in cluburi sa interactionez cu lumea ca sa scap de fobia asta dar pur si simplu nu mai reusesc sa fiu cum eram . Ce pot sa fac ?Va rog ajutati-ma sau macar indrumati-ma cumva.Multumesc .
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Fobie sociala ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara,
Va recomand sa vorbiti cu parintii dvs si sa le spuneti prin ce treceti. Eventual sa ii rugati sa mearga cu dvs la un psihoterapeut.
Pe de alta parte, va recomand sa va ganditi la ceea ce s-a intamplat in urma cu 2 luni. S-ar putea sa gasiti cauza acestor stari si in timp sa incepeti sa faceti fata amintirii acelei intamplari. In cadrul sedintelor de psihoterapie veti fi ajutata sa intelegeti prin ce ati trecut si strategiile de supravietuire pe care le-ati folosit.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro