Buna ziua, ma confrunt cu o problema din care nu mai stiu cum sa ies.Nu pot merge in magazine sau oriunde unde e multa lume pentru ca ma iau niste emotii ff mari, neexplicabile si dintr-o data imi vine o senzatie ca si cum mi-ar trebui la baie.Nu mai scap de senzatiile astea desi stiu si sunt constienta ca nu se va intampla nimic.Am trecut prin ff multe stari in ultimi 3 ani dar am trecut peste toate.Si nu pot sa ma incurajez sa trec si peste aceste stari.As dori daca se poate sa imi dati un sfat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Emotii"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
Problema pe care o acuzati poate fi rezolvata cu ajutorul psihoterapiei In urma acesteia veti avea o stare de echilibru interior mai mare, va va permite sa va duceti oriunde veti dori fara ca sa mai suferiti ce suferiti acum
Dovada faptului ca psihoterapia v-ar putea fi de ajutor este chiar ceea ce afirmati dumneavoastra si anume ca ati trecut peste multe stari timp de 3 ani Asa cum ati stiut v-ati ajutat singura sa treceti, totusi nu peste cauza ci peste simptome De aceea simptomele revin sub o forma sau alta pentru ca nu este inlaturata cauza
Ati consumat multa energie sa eliminati aceste simtome si de aceea simtiti ca nu mai puteti sa va incurajati sa treceti peste ele deoarece nu este decit consum si atit
Oare cum ar fi daca ati investi aceasta energie in eliminarea cauzei
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com