Coronavirus Update

EFECTE ADVERSE MEDICAMENTE

Intrebare postata de MARIA34 cu 10 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Psihologie si psihoterapie

BUNA ZIUA!
IN URMA CU 7 ANI , FIUL MEU A LUAT "FEVARIN" SI A RAMAS CU UN TREMOR.
AM CITIT IN PROSPECTUL MEDICAMENTULUI CA NU ARE ANTIDOT.
AS VREA SA STIU DACA ATI MAI AVUT SI ALTE CAZURI ASEMANATOARE SI DACA AR PUTEA FI INDEPARTAT ACEST SIMPTOM.
VA MULTUMESC!
MARIA B.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Consultati un medic psihiatru - vi-l recomand pe dr. Isacu Silviu tel. 0746064754. Sanatate!

Psih. Antonia Isacu
@Cabinet Individual de Psihologie
Bd. Nicolae Balcescu nr. 7 et. 2 ap. 6
Bucuresti, sector 1
Mobil: 0723.248.708/0757.075.415
E-mail: [email protected]
Web: http://psicabinet.ucoz.com
Te-a ajutat acest raspuns? + 2
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.

Inscrie-te aici!
Ionescu (cu 10 ani in urma)

Exista remedii homeopate care pot antidota efectului acestui medicament (si al oricarui medicament.)
Consultati un medic homeopat cu experienta.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Maria (cu 4 ani in urma)

Buna ziua si eu iau frontin si faverin dupa vreo doua ore dupa administrare ma iau niste amorteli in maini si picioare parca ma arde ceva,asi vrea sa stiu sa le mai iau sau sa renunt la faveri le iau de 2 zile,doamna doctor de familie mia spus ca am circulstoa sp***a de aceea am simptomele astea va rog sa-mi dati un raspuns

Te-a ajutat acest raspuns? 0
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
×
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.