Buna ziua ! Sunt in primul an la facultate si am inceput sa imi pun anumite semne de intrebare in urma unei perioade pline de rezultate foarte proaste. In timpul liber nu am nicio problema, daca merg la petreceri sau la diverse evenimente fac fata cu lejeritate unui program incarcat. Nu se aplica lucrul acesta si in cursul saptamanii. De 2 zile ma culc devreme, pe la 10-11 si ma trezesc la 1 sau chiar 2 la pranz, ratand astfel cursurile la facultate. In liceu puteam face fata unui program cu cateva ore de somn insa acum dorm extraordinar de mult iar ceasul desteptator nu il mai iau in seama, ma trezesc il inchid si ma culc la loc. Ma ingrijoreaza aceasta stare de somnolenta frecventa si faptul ca nu ma pot mobiliza atunci cand chiar trebuie sa lucrez. Imi lipseste mult energia in acest sens, as vrea sa pot sa ma trezesc cand imi propun si sa incep sa lucrez. Am ales sa povestesc asta in speranta ca cineva avizat vede mult mai clar problema deoarece mama mea a inceput sa imi puna tot felul de intrebari legate de posibile alte simptome, ingrijorandu-se ca sunt bolnava.
Multumesc anticipat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Dorm foarte mult si imi lipseste concentrarea"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Liviu (acum 9 ani)
- Draga amabell, nimeni nu este bolnav, ci mai degraba natang, daca ell insusi a decis sa faca pipi contra vantului :)) Si, desigur, acest lucru ti s-ar potrivi chiar ft. ft. bine.. numai ca, vezi ( Tu :)=(: Eu ) nu pot sa nu imi imaginez, cat de mult ti-ar placea sa faci pipi din picioare.. si tie.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Liviu (acum 9 ani)
:) Buna dimineata, Amabell!! Ac***a in vedere ca AICI nu (mai ;) sufla vantu` chiar asa tare, precum si faptu` ca ACUM - pare a fi o perioada la fel de buna ca oricare alta, mi-ar placea sa intreb daca te simti si tu in stare de.. una mica (dar ft. tare jucausa :| incursiune terapeutica. chiar in "aici-si-acum" la tine; adica, in chiar dragostea* ta.
* DRAGOSTE inseamna a-i aborda pe oameni acolo unde sunt ei; adica, in aici-si-acum. asa cum imi place mie sa spun.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 9 ani)
:D Draga Amabell, asa cum spunea cineva, PSIHOLOGIA inseamna actiune, nu gandire despre sine ;) continuam sa ne formam caracterul toata viata. In acelasi sens, DRAGOSTEA -sub toate formele ei- este drumul unic care duce spre puritatea morala.
Cat despre cealalta preocupare a ta, precizez ca: ATENTIA este o forma manifesta a afectivitatii. Atentia concentrata este afectivitatea stabilizata. Si AFECTIVITATEA aproape singura determina caracterul unei persoane.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 9 ani)
( ! ) SALVAREA sta in increderea in propria-ti dorinta. si in a profita de ceea ce este la indemana ;) chiar si aici-acum.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 9 ani)
;) E`n regula. Nu te grabi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 9 ani)
:) Draga Amabell, iata ce mai socotesc chiar acum-aici, in inima mea: indurarile lui Dumnezeu nu s-au sfarsit. asa ca nu e totul pierdut. Deci, daca intr-adevar SIMTI si tu asa, vino si tu la sectiunea "Depresia, tristetea patologica". Si acolo, iti propun sa participi si tu la discutia recenta: "Fobie sociala sau depresie?"
;) Iti multumesc!!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 9 ani)
:) Si.. Cei din urma vor fi cei dintai!!..
;)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua,
Amabell problemele de care amintesti pot avea multe cauze. Una dintre cele mai des intalnite cauze e stresul . Acesta poate fi generat de suprasolicitare, program inadecvat de lucru, drame personale (probleme in relatia de cuplu, divort, decesul cuiva foarte apropiat), relatii conflictuale cronice cu anumite persoane si multe eltele.
In aceste situatii, ti-ar fi utile sedinte de consiliere psihologica pentru a invata cum sa manageriezi eficient factori de stres din viata ta.
Daca ai intrebari, poti sa-mi scrii dar si sa citesti aici:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/stres/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/insomnie/
Toate cele bune!
Psihoterapeuy Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Site: www.psihoutil.ro
Telefon: 0764 443 184