Buna ziua, va rog frumos sa mi spuneti ce inseamna dizabilitate sociala ridicata trecuta pe fisa de evaluare la medicina muncii?Sunt un pic ingrijorata ac***a in vedere ca este vorba de sotul meu..Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Dizabilitate sociala ridicata"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua,
Ralupetri, dizabilitatea sociala poate insemna o capacitate redusa de integrare si adaptare armonioasa in relatiile cu oamenii. Cu alte cuvinte, poate insemna sa nu stii sa comunici eficient, sa fii o persoana conflictuala, certareata sau, dimpotriva, timida, retrasa care se izoleaza de ceilalti etc.
Dizabilitatea sociala poate fi corectata semnificativ prin intermediul unor sedinte de consiliere psihologica, in care omul invata cum sa relationeze armonios cu semenii, cum sa comunice, cum sa-i inteleaga mai bine etc.
Daca ai intrebari poti sa-mi scrii sau sa citesti aici:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/timiditate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/fobie-sociala/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764 443 184
Site:www.psihoutil.ro