As dori sa stiu mai multe despre episodul depresiv major , am fost diagnosticata si as dori sa stiu mai multe despre aceasta boala
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresia"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)

Psih. Marcu Ioana-Corina MPsih. Marcu Ioana-Corina este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca ati fost diagnosticata de un psihiatru(sper) cu depresie majora.
Episodul depresiv major presupune o dispozitie depresiva in cea mai mare parte a zilei, aproape in fiecare zi,pierderea interesului pt cunoastere, viata si erotism, pierderea placerii pentru orice si indifenta pentru orice, inapetenta, pierdere sau castig in greutate, insomnie sau hipersomnie, lentoare in miscari, scaderea elanului vital, sentimente de inutilitate,incapacitate,autodepreciere, lipsa de speranta, idei de vinovatie si chiar ganduri recurente de moarte etc.
Va recomand ca dincolo de interesul dvs. apreciabil de a sti mai multe despre aceasta afectiune, sa apelati la serviciile unui consilier psihologic sau psihoterapeut. Aceste va va ajuta sa depasiti acest impas existential si sa va recapatati bucuria de a trai.
Multa sanatate!
Ioana-Corina MARCU
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754/024.213
Email - [email protected]
Web - ioanacorinamarcu.wordpress.com