Asta e o intrebare serioasa deoarece am observat niste chestii ciudate in comportamentul unei persoane. Eu si sotul meu am fost in vizita la fratele lui(cumnatul meu) care a dat de o problema ,iar noi incercam sa gasim o solutie. Noua lui iubita insista doar cu negativism,spunea doar cat de rau o sa fie daca etc.. iar cand noi gaseam solutii ,in timp ce de discutam solutia, se detasa de la conversatie ,privea in gol ,cu o privire foarte ciudata ,si cu o furculita zgaria si efectiv "injungia" masa la care stateam.
Era efectiv nervoasa cand gaseam solutii.
Am stat cateva minute sa o privesc ,ma observat si sa oprit si brusc a devenit foarte vesela. As vrea daca se poate sa discut cu un medic specializat sa ma poata lamurii, va rogg?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cunosc o persoana cu un comportament acresiv si sadic de multe ori,ce este?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună ziua.
Oricât de mult ați dori și oricât de tentant ar fi, nu se poate face bine cu sila; câtă vreme adultul de alături sesizează că sunt lucruri care nu-i convin, va reacționa și probabil se va distanța. Dacă dumneavoastră, însă, veți încerca să interveniți și să-i deschideți ochii, este foarte posibil să apară reacție de contră, astfel încât demersul dumneavostră să fie încununat cu insucces.
Cel care trebuie să sesizeze problema este cumnatul dumneavoastră.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350