Prietenul meu a fost diagnosticat cu paranoie cu caracteristici schizoide inca din adolescenta. Comportamentul lui este ciudat - nu leaga relatii emotionale, e mereu obsedat de sine si de bani - am observat ceva dar mi-a recunoscut doar dupa 2 luni de relatie. Intrebarea mea este: Se poate trai cu un astfel de om sau, in ciuda relatiei "fluturelui cu lampa" - ar fi bine sa abandonez inainte de a fi prea tarziu pentru ca oricum este imposibil de trait in asemenea conditii?
Va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa traiesti cu un paranoic"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
mona (acum 13 ani)
Nu inteleg...daca "nu leaga relatii emotionale" si are un comportament ciudat, dupa cum il descrii, cum de este totusi prietenul tau?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Antonia - Carla Isacu MPsih. Antonia - Carla Isacu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Problema de sanatate a prietenului tau poate fi tinuta sub control atat timp cand ia tratamentul medicamentos care i-a fost prescris. Problemele lui afective reprezinta simptome negative caracteristice bolii.
Ar fi bine sa aveti o discutie cu medicul lui psihiatru care va poate explica pe larg problema lui de sanatate si va poate da amanunte despre evolutia ulterioara a unei astfel de boli. Ramane sa luati dvs. o decizie ulterior privind continuarea relatiei.
Alegeti decizia benefica pentru dvs., deoarece a ramane cu el doar din compasiune nu este o solutie pentru niciunul, ba chiar poate fi foarte distructiv.
Succes!
Psih. Antonia Isacu
@Cabinet Individual de Psihologie
Bd. Nicolae Balcescu nr. 7 et. 2 ap. 6
Bucuresti, sector 1
Mobil: 0723.248.708/0757.075.415
E-mail: [email protected]
Web: http://psicabinet.ucoz.com