Bună ziua. Am 27 ani. Acum o luna am ieșit cu un baiat mai mic decât mine. La a doua întâlnire am cedat și am avut relații intime. Apoi nu am mai vorbit asa des. Problema e ca mami a bănuit și nu i-a picat bine. Ma considera ușuratica. Care este cade în pat la oricine. Eu nu sunt asa. Dar am și eu nevoi și nu le pot controla.Recent mi-a scris ca ar mai vrea sa avem relatii intime. Dar din cauza influențelor atât mamei cât și a celor din jur nu pot avea, desi eu îmi doresc asta. Îmi place de el extrem de mult. Dar ca să nu mai am probleme cu cei din jur, și cu mine insumi(deoarece atât m-a influentat mami ca deja ma simt prost pt ceea ce fac) nu mai pot avea relatii intime, doar dacă sunt într-o relație. Dar problema e ca, eu am impresia ca acel băiat nu va vrea o relatie serioasa. Si sunt trista. Ca asa de mult îmi doresc sa fiu cu el, dar dacă el nu va vrea o sa îl pierd. Si nu vom mai vorbi. Dar asta simt eu, poate nu va fi asa. Dar nu stiu ce sa fac. Pe de-o parte îmi doresc sa mai fiu în bratele lui, chiar dacă as avea încă o aventura, pe de alta parte e demnitatea mea de femeie. Sa nu fiu o ușuratica. Eu am sa ii spun ca nu îmi doresc aventuri, dar dacă va fi de acord sa încercăm de a avea o relație nu stiu cum sa fac cu mama. Ca nu va fi de acord. Ca ea știe ca m-am culcat cu el (nu i-am spus eu, bănuielile ei de mama), și dacă afla ca voi ieși din nou cu el se va supăra și iar nu va mai vorbi cu mine și iar se va consuma si va începe sa plângă, sa ia xanax pt liniștire si sa poată dormi. Si aici ma gândesc la ea. Nu îmi place sa o vad ca se consuma, fiindcă eu m-am culcat cu un baiat neavând o relatie cu el. Chiar nu știu cum sa fac. Cred ca ascultand de cei din jur, pierd băieții
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa procedez ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Buna seara!
Fa-ti o lista cu lucrurile importante pentru tine, pe care ti le doresti.
Mai fa o lista care se numeste Jumatatea Mea - si trece acolo toate caracteristicile pe care consideri tu ca trebuie sa le aiba un barbat astfel incat sa fie jumatatea ta - apoi vezi daca ai in jurul tau ceea ce ai nevoie. Nu renunta la idealul tau doar fiindca acum nu este langa tine ceea ce doresti! Meriti mai mult decat un baiat care sa vrea sa te foloseasca... Tu stii cine esti?
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350