Am nevoie de un sfat..nu stiu cum sa ii spun mamei ca va fi bunica .. cu ea am mai discutat despre asta,parea incantata de idee dar nu stiu cum va reactiona in momentul cand ii voi spune..imi este teama sa nu faca vreo criza de spasmofilie sau ceva de genul...cum sa procedez? copilul mi-l doresc si e dorit si de tatal lui.. lucrul acesta ma streseaza enorm .. :(
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa-i spun mamei ca va fi bunica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
valeria (acum 13 ani)
pai eu cred ca cel mai bine ar fi sa va clarificati situatia (tu si cu iubitul tau): probabil ca nu sunteti casatoriti iar parintii (mai de moda veche, cum sunt parintii!) vor ca mai intai copiii sa se casatoreasca legal si mai apoi sa vina si bebelusul... daca stai sa te gandesti nu e nimic aiurea in treaba asta, daca voi va uibiti nu cred sa fie un impediment... e mai bine ca toata lumea sa fie impacata: mama ta - ca te-a vazut asezata legal la casa ta -, tu si cu iubitul tau - ca bebelusul vostru va avea acelasi nume ca si voi... nu cred ca mama ta va avea ceva impotriva copilasului daca veti face macar casatoria la sfat, si apoi, cand faceti botezul, sa faceti si nunta la biserica... multe cupluri fac asa... intelege-i si pe parinti, vor sa faci cum e mai bine si cum au pomenit si ei... nu sunt de condamnat... eu una nu cred ca mama ta ar avea ceva de comentat apropo de bebe, decat situatia ta si a iubitului tau...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
dorina (acum 12 ani)
da ar fi ceva
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
livishor (acum 13 ani)
parintii mei s-au cununat religios cand avem eu un an si jumatate..iar noi ne-am gandit sa botezam copilul anul acesta si nunta sa o facem la anul..acum nu stiu ce sa spun..noi asa gandim..poate e gresit...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de livishor
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de livishor
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Nicolae Nedea MPsih. Nicolae Nedea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Iti este tema sa-i spui mamei ca o sa ai un copil, mai mult penntru ca o sa faci nunta la anul?... asa inteleg, si nu stii daca e gresit sau nu, mai ales ca parintii tai au facut la fel...la ei a fost gresit?..nu e prea clar.
Important este ca este voi va doriti copilul deasemenea si bunica.
De obicei in situatii de acest gen, cand copilul e pe drum, cuplul se cununa legal la primarie apoi fac botezul si nunta in acelasi timp.
Toate cele bune!
Cabinet psihoterapie Nicolae Nedea-Bucuresti
-Raspund la intrebari pe: www.psihologpsihoterapeut.ro
-Articolele mele: http://spiritcenter.ro/author/psih-nedea-nicolae/
0743541374 / 0720319838