Sunt Cristina. M-am despartit de F de un an de zile. Am fost impreuna 7 ani, de cand eu aveam 20 de ani iar el 25. Am trecut prin multe impreuna, bune si rele. Ne-am despartit urat, ultimii ani ai relatiei au fost grei, cu certuri, reprosuri, ma si inselat si hm a dat in mine. La o luna dupa ce ne-am despartit el sa implicat in alta relatie. Eu am ramas blocata, nu mai simt nimic pentru nimeni. Am iesit, socializat, incercat dar nu merge. Ma gandesc mult la el, fac comparatii in gand ...
Ma simt jenata ca si dupa atata timp mi-e gandul la el, nu am depasit despartirea, poate orgoliul meu a avut de suferit.. azi am vazut poze cu ei doi, hm si imi e ciuda..pe fericirea lui.. pare indragostit si eu imi tot plang de mila.
Nu stiu ce ar trebui sa fac sa depasesc momentul. Sa pot trece peste relatia asta, sa imi accept greselile din trecut si sa ma iert. Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot trece peste o despartire"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Ac***a in vedere ca a trecut deja unan de zile de la despartire si ca va simtiti blocata va recomand psihoterapia. Cu ajutorul unui psihoterapeut veti putea descoperi ce anume va blocheaza, va faceti sa ramaneti legata de fosta relatie, veti incepe sa integrati si in final veti merge mai departe.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro