Buna ziua, in seara trecută am trăit o umilința groaznica, efectiv m am îmbătat foarte tare la un majorat in care 80% îmi erau rude și cunoștințe ale părinților mei și totodata ale mele. Am început sa înjur, sa jignesc pe toată lumea inconștient fiind. La un moment dat un om de vreo 35/40 de ani m o lovit foarte tare cu pumnii cu picioarele de acolo am leșinat, o venit salvarea, am început sa fac crize și mai pe scurt m am umilit in fata tuturor. Mi am făcut de ras parintii, pe mine. In concluzie nu pot deloc sa trec peste ma doare enorm de tare ce s o întâmplat plâng incontinuu, am gânduri sinucigașe și așa mai departe, am nevoie de ajutor, ce pot sa fac...?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot sa trec peste?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua, tinerete! Cata vreme il numesti pe cel de 35/40 de ani "om", inteleg ca esti mult mai tanar. Faptul ca te-ai "facut de ras" - chiar si pe ai tai - nu este o problema, cu o (mare) conditie: sa intelegi de ce o faci! Banuiesc si ca nu e prima data cand se "intampla". Ai ceva de spus, este ceva de care poti fi mai mult sau mai putin constient si care determina aceste lucruri.
Iti recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala - daca doresti sa lucrezi cu mine, ma poti contacta la numarul afisat sau la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata , sau poti cauta un alt terapeut.
Fata de ai tai, cere-ti iertare si spune cat de rau iti pare.
Despre celelalte idei (pe care tu le numesti ganduri!?) - eu zic sa termini cu p***aile si sa te maturizezi! Sa stii ca maturitatea are o multime de avantaje, chiar mai multe decat copilaria!!
Succes!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350