Buna ziua
Fetita mea de 8 ani e dependenta de bunica materna;desi stam departe si nu petrece decat vacantele la ea,cand se intoarce de acolo plange si chiar m-a intrebat ce face ea cand moare mamaia;este un copil iubit si ingrijit si totusi este mai apropiata de bunica decat de noi;dati-mi va rog un sfat ce sa fac sa nu mai fie atat de atasata ptr ca imi fac mari probleme ce se va intampla cu ea cand nu va mai fi bunica;multumesc mult;o zi buna
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Copil dependent de bunica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (14)

Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara
probabil zic probabil ca bunica se vaita ca moare si fetita se sperie (este doar io supozitie)
nu spuneti ca este mai apropiata de bunica de cat de voi pentru ca este gresit sunt iubiri diferite si nevoi diferite
cred ca cel mai bine este sa mergeti cu fetita la un psiholog
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421