Spuneti mi va rog si mie daca un copil de 5 ani părăsit de mama la 2 ani are crize dese de nervi si vb urat arunca cu diverse lucruri ce inseamna?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Copil de 5 ani părăsit de mama la 2 ani are crize de nervi dese?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Situatia este una complexa. Luati legatura cu un psiholog care lucreaza cu cei mici, care face terapie de familie. Altfel, copilul risca sa dezvolte un atasament nesigur, anxietate sau/si depresie. Afectiuni emotionale care in timp, cronicizandu-se sau acutizandu-se, vor fi mai greu si mai costisitor de tratat. Apeland la sedintele de psihoterapie, veti intelege ce i se intampla si cum sa gestionati situatia, cum sa comunicati, veti invata cum sa-i oferiti o baza sigura de atasament.
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/