Am si eu o mare problema., Am 39 de ani , sint casatorita si am un copil .Va scriu in speranta ca ma veti putea ajuta Viata mea a pornit pe un fagas nedorit de mine. In ultimul timp sint supusa unui stress continuu caruia nu-i mai pot face fata . Divortez de sotul meu , m-am mutat in strainatate, m-am rupt de familie , de prieteni , de cunostinte , de serviciul care imi aducea satisfactie, traiesc zilnic cu frica ca o sa-mi fie luat copilul si ma lupt cu singuratatea . Toate astea m-au afectat foarte mult. De ceva timp am inceput sa consum alcool pt a scapa de toate . nu beau zilnic dar observ ca acum din ce in ce mai tare nu ma mai pot opri . Beau mult , peste masura. Am inceput sa-mi neglijez casa, ma cert frecvent cu baiatul meu ,ma simt foarte singura , sint deprimata , pling foarte des ,intr-un cuvint am impresia ca viata mea s-a oprit si de fiecare data imi gasesc alinare doar in alcool . Aici unde sint nu am medic de familie si mi-e si jena sa apelez la ajutorul unuia .Mi-e sila de mine si cei din jurul meu .,Cine ma poate ajuta sa scap de acest calvar? Da ca o veti face eu va multumesc anticipat.Numai bine !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cine ma poate ajuta?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
valicohai (acum 13 ani)
Buna Floare!
Problema ta este delicata si tu esti singura care o poate rezolva. Nu ai nevoie de niciun tratament si de niciun doctor.
Ai necazuri, te-nteleg! Rezolvarea lor nu va veni din alcool. Alcoolul este o amara consolare! Te simti ''bine'', doar in acele momente, in acea stare de euforie, dar cand iti revii, viata iti va parea si mai urata, mai fara sens si o vei lua de la inceput.Spui ca te certi, ai devenit irascibila si daca o sa continui sa bei vei fi tot mai iritata si te vei certa tot mai des, poate cu persoane care nu asta asteapta de la tine. Vei deveni insuportabila si poate vei pierde si ultima persoana care mai tine la tine si pe care o mai ai langa sufletul tau, adica pe fiul tau. Inteleg ca este cu tine si presupun ca nu este foarte micut, ac***a in vedere varsta ta. Nu cred ca ai motive sa te temi ca-ti va fi luat. Nu este un obiect, are probabil o anumita varsta si poate decide pentru sine.
Risti insa sa-l faci sa nu mai vrea el sa fie cu tine, datorita faptului ca-i faci viata un cosmar. Sa stii ca bautorii, alcoolicii, inafara de a-si face rau lor insisi, mai chinuie inca in jur de 10 persoane de pe langa ei. Gandeste-te ca tu de fapt nu asta vrei sau asa rezulta din ce spui si actioneaza in consecinta, deci renunta cat mai urgent la alcool.
Inteleg ca traiesti in strainatate ( Spania, Italia, etc) : viata intre straini este grea si-asa si trebuie sa fii tare ca sa rezisti, sa supravietuiesti. Cum vei face asta daca tu te-neci in alcool? Vei pierde cel mai probabil pentru inceput, locul de munca, fiindca nimeni nu tine la lucru, o persoana care nu are randament. Trebuie sa stii ca alcoolul, scade puterea de concentrare, deci implicit si randamentul.
Am trait 18 ani in strainatate (Italia ), am avut si eu necazuri de tot felul, dar nu mi le-am inecat in alcool. Te distruge!Cauta-ti alte ocupatii, fa miscare, sport, cat de putin, dar fa, fiindca te va ajuta sa te relaxezi. Fa plimbari ( nu la supermarket!), in zona in care esti si minuneaza-te de tot ce vezi frumos si de ceea ce a putut sa faca mana si mintea omului.In mod sigur sunt foarte multe lucruri de vazut, pe care acum nici nu le iei in seama; bucurate de viata, nu-ti bate joc de ea. Probabil traiesti in una din tarile latine, catolice pe deasupra:
du-te la biserica si asista la slujbele de duminica macar si vei vedea ca iti va face foarte bine. Am avut si eu multe momente de deznadejde, dar m-am fortat sa le trec.
Am trait ani de zile departe de familia pe care o vedeam doar in concedii si nu este usor, dar mi-am zis tot timpul ca TREBUIE sa trec peste toate si ca EU POT sa fac acest lucru. Nici eu n-am avut prieteni si prieten este ceva greu de avut. Cel mai bun prieten esti tu insuti si credinta in fortele tale si in dumnezeu. Nu-ti bate joc de tine si nu-l dezamagi pe dumnezeu, fiindca daca te-a lasat pe pamant si ti-a dat ocazia sa gusti din aceasta minune, care se numeste VIATA, a avut un motiv, un scop anume cu tine si tu trebuie sa fii la inaltimea asteptarilor. Nu te lasa doborata de necazuri! Nu esti singura persoana care divorteaza si nu aici se termina viata ta. Pastreaza-ti mintea limpede si elibereaza-te de gandurile rele, pentru a putea infrunta toate obstacolele pe care ti le pune viata. Cea mai mare problema a ta, nu sunt necazurile pe care le ai ci alcoolul la care ai recurs si care nu te mai lasa sa gasesti rezolvarea corecta a problemelor tale. Fii lucida si simplifica lucrurile! Ocupa-te de adevaratele probleme si restrange numarul lor.Pune-le intr-o ordine a prioritatilor si nu le inmulti, imputineaza-le! Sunt sigur ca problemele reale, adevarate pe care le ai sunt cateva, doua-trei!Daca excluzi alcoolul poate raman una-doua si-ti va fi mai usor sa le rezolvi. Nu te mai gandi tot timpul la o problema ca la o nenorocire, ca la ceva fara solutie: gandeste-te ca la ceva pe care tu vei rezolva si o sa vezi ca vei reusi.
Gandeste-te ca este atata lume nefericita pe pamantul acesta, oameni care nu au ce pune copiilor pe masa, sau mai rau care nu au nici unde pune capul seara si mai sunt poate si bolnavi si totul li se-tampla indiferent de vointa lor si nu-si ineaca necazul in alcool, iar daca ar avea ocazia sa traiasca macar cum traiesti tu, ar fi un miracol pentru ei si ar multumi zi si noapte lui dumnezeu ca s-a uitat si la ei.
Nu stiu pe ce fond a venit despartirea, dar stiu ca multi din cei care au plecat in strainatate au ajuns la acest punct. Motivele sunt multe si nu le enumar aici. Esti inca tanara si poti oricand sa-ti refaci viata, daca aceasta este durerea ta cea mai mare.
Nu vei reusi asta daca vei continua sa te-neci in alcool. Probabil vei gasi pe cineva tot cu aceeasi ''pasiune'' si atunci lucrurile pot degenera.
Renunta la alcool din acest moment, fiindca el este cel mai mare dusman al tau si renunta de-asemenea sa-ti mai plangi de mila. Nu esti tu cea mai nefericita persoana de pe pamant! Cauta solutii pentru problemele tale si nu cauta probleme la solutiile tale. Nu gasi piedici acolo unde nu sunt! N u face problemele sa-ti apara mai mari decat sunt in realitate.
Mai retine un singur lucru: femeile sunt mult mai ''slabe'', mai putin rezistente la bautura decat barbatii si deci ai toate ''sansele'' sa te distrugi foarte repede; mai ales daca ''dai cu tarii''!
In cateva luni-un an poti fi o epava, iar copilul tau are nevoie de tine acum si pe mai departe, daca tot este tot ce ti-a mai ramas pe lume.
Traieste pentru el, daca pentru tine ti se pare ca nu vrei sa mai traiesti, dar TRAIESTE!!!!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de valicohai
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de valicohai
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
floare7 (acum 13 ani)
MULTUMESC PENTRU CUVINTELE FRUMOASE . MI-ATREBUIT MULT CURAJ SA CER AJUTORUL CUIVA DAR AM FACUT-O TOCMAI PENTRU CA VREAU SA-MI REIAU VIATA DE ACOLO DE UNDE S-A RUPT . SINT SIGURA CA VOI REUSI .CU ASTFEL DE SFATURI E INPOSIBIL SA NU O IAU DIN NOU PE CALEA CEA BUNA . MULTUMESC INCA O DATA SI MA ROG LUI DUMNEZEU SA ITI DEA SANATATE SI SA-TI OCROTEASCA PASII TIE SI CELOR DRAGI TIE . NUMAI BINE !
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de floare7
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de floare7
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Nicolae Nedea MPsih. Nicolae Nedea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Divortul creaza un stres foarte puternic in viata omului, deaseamenea si faptul ca nu mai esti acasa langa prieteni.Toate sentimentele neplacute si starea ta depresiva sunt de inteles, iar faptul ca ai inceput sa ai alinare numai in alcool este normal sa te ingrijoreze si sa te faca sa simti ca traiesti un calvar.
Practic ca sa poti scapa de starile pe care le ai de stresul pe care il resimti si de consumul de alcool ai nevoie de ajutor psihologic, de psihoterapie.
Desfasurarea evenimentelor din viata ta poate fi traita si resimtitita de tine intr-un mod mai putin stresant. Deciziile pe care le vei lua, cu privire la viata ta, sunt in mana ta, si le poti lua cu calm si hotarare.
In privinta ajutorului, te rog sa intri pe sit-ul meu si sa citesti ce inseamna o psihoterapie sau consilliere online. Acestea presupun anumiti pasi si se desfasoara pe baza transmiterii de informatii de la client la psihoterapeut si invers. Iar informatiile transmise sunt confidentiale, tin de intimitatea clientului, nu stiu daca ai putea sa transmiti informatii intime despre viata ta pe forum in maniera unui dialog astfel incat sa o putem numi "consiliere online".
Asadar poti intra pe site-ul meu sa alegi un serviciu si te astept cu drag.Ori experimental putem incerca un dialog pe forum.
O zi buna!
Cabinet psihoterapie Nicolae Nedea-Bucuresti
-Raspund la intrebari pe: www.psihologpsihoterapeut.ro
-Articolele mele: http://spiritcenter.ro/author/psih-nedea-nicolae/
0743541374 / 0720319838