Am iubit-o foarte mult si acum 4 ani ne-am casatorit.Nu mai suntem la varsta tineretii suntem oameni trecuti de 55 de ani.Dupa doi ani au aparut niste discutii legate de averea sotiei si pentru a o proteja de fetele mele din prima casatorie a hotarat sa divorta.De atunci parca alunec pe un topogan.Desi am ramas impreuna parac nu mai este ca la inceput.Au mai avut loc si o serie de alte evenimente neplacute care si-au pus amprenta pe mine si parca m-au lasat nervii.Sotia(fosta) mea s-a pensionat si parca de atunci lucrurile s-au inrautatit si mai mult.Ma simt ca un chirias strain de toate,masina nu o pot conduce ca este a ei si fara ea nu merg la drumuri lungi dar ea nu merge nicaieri.Am devenit nervos si obosit nu stiu ce sa fac.Astept un sfat.Cu stima
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce sa mai fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (10)
Maya (acum 13 ani)
Buna Cristi,
Sunt mici amanunte pe care nu le inteleg in mesajul tau:
- ai divortat de sotia ta (cea cu care te-ai casatorit acum 4 ani) pentru ca ea a vrut sa-si protejeze averea de fiicele tale dintr-o casnicie precedenta??
- casa in care locuiti este a ei? toate bunurile ii apartin?
Cum decurge relatia vaostra? e o relatie bazata pe dragoste sau pe obisnuinta/prietenie/respect?
La varsta ei, "sotia" ta are un comportament destul de greu de explicat si copilaresc; din casnicia voastra nu a rezultat nici un copil, banuiesc. Ea are copii din relatii precedente?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
cristeavram (acum 13 ani)
Amandoi am mai fost casatoriti.Ea a avut un baiat din prima casatorie eu doua fete.Da fica mea cea mica la un moment de suparare a spus ca va cere 50% din tot ce vom dobandi noi si asta a fost inceputul sfarsitului.Desi se putea dovedi cu acte totul ea a preferat sa nu isi puna baiatul pe drumuri pe la tribunal in caz de ceva.Casa in care locuiesc este a ei,acum nu chiat toate bunurile ii apartin dar casa si masina da.Dar si eu am investit o gramada de bani acolo si in casa si in masina.Acum sunt doar un simplu chirias.M-a rugat sa o las sa si pastreze numele sa nu afle lumea ca a divortat.Relatia noastra este sau a fost una normala dar ma deranjeaza anumite lucruri care zic eu ca nu isi aveau rostul.Cel putin nu la noi dar asta este viata.Ma gandesc sa ma mut si in felul acesta voi scapa de un factor de stres si nu voi mai deranja pe nimeni.Oare fac bine.Cu stima
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de cristeavram
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de cristeavram
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
o mama (acum 13 ani)
Ti s-a intamplat ceea ce i se intampla oricarui barbat care-si iubeste mai mult sotia( din a doua casatorie) decat copiii. Probabil ti-ai investit toata agoniseala, iti investesti toata munca in aceasta casa care nu-ti apartine, la care nici tu si nici fetele tale nu au nici un drept. Eu sunt mama si nu voi intelege niciodata cum un parinte poate ajunge sa iubeasca mai mult o femeie decat pe proprii lui copii. Stiu ca se spune ca fiecare dintre noi are o singura viata, ca ea trebuie traita,...Am un var care este aproape in situatia ta. A divortat de fosta nevasta si de cei 2 copii din prima casatorie si s-a recasatorit cu una cu copii, careia i-a facut acte pe casa si care acum ii face fite. Sunt lucruri care mie nu mi se par normale, dar li se intampla barbatilor care gandesc la un moment dat cu o alta parte a corpului si care uita ca au copii care din corpul lor au rezultat. Bine ca femeia stie sa-si protejeze baiatul, tu munceste toata viata de acum inainte pt copilul ei. Protejeaz-o pe ea si pe copilul ei, de copii tai. Ce grozavie!!!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
cristeavram (acum 13 ani)
Stimata doamna cred ca ati inteles gresit mesajul,eu imi iubesc la fel de mult si fetele iar atunci cand am facut pasul acesta sa stiti ca am gandit cu inima pt. ca acea parte a corpului la care faceti referire nu functiona.Da este adevarat ca stie sa isi protejeze averea aici va dau dreptate dar de aici si pna la situatia in cauza este cale lunga inca.Cu stima
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de cristeavram
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de cristeavram
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Alina Ionescu MPsih. Alina Ionescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Din ceea ce spui, pari hotarat "sa nu deranjezi pe nimeni". Cred ca ai pierdut din vedere grija pentru cea mai apropiata persoana din viata ta: tu insuti. Probabil a venit momentul sa te gandesti si la tine. Aminteste-ti care au fost situatiile in care ai facut compromisuri, lasandu-te la o parte. Ce iti doreai de fapt atunci? In orice moment, avem libertatea de a lua noi hotarari in ceea ce ne priveste. Noteaza-ti 3 hotarari bune pentru tine in acest moment si actioneaza in functie de ele. Tine-ma la curent. Succes!