Coronavirus Update

CE SA MA FAC

Intrebare postata de Florentin74 cu 8 ani in urma - 9 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Psihologie si psihoterapie

AM 39 DE ANI SI DE 8 LUNI AM FOST DIACNOSTICAT CU ATACURI DEPRESIVE SI DOCTORUL PSIHIATRU MI-A DAT ALPRAZOLAM 1/2 DIMINEATA, 1/2 SEARA LA FEL SI BROMAZEPAN SI COAXIL 1 DIMINEATA SI 1 SEARA. VRE-O DOUA LUNI TOTUL A FOST BINE, DUPA ACEEA STARILE AU REAPARUT DIN NOU PARCA MAI AGRESIVE. DOCTORU MI-A MARIT DOZA DE COAXIL CU INCA 1 LA PRANZ SI 1/2 ALPRAZOLAM. DOUA ZILE MI-ERA BINE, ALTE DOUA, RAU. DE O LUNA MI-A SCHIMBAT COAXIL-UL CU ARKETYS DAR NU SIMT NICI O DIFERENTA . O ZI BUNA, ALTE DOUA RELE NU STIU CE SA MA FAC.MAU AFARA DE LA SERVICIU PE MOTIV CA NU AU NEVOIE DE OAMENI BOLNAVI MIE TEAMA SA MAI IES AFARA DIN CASA CA TOTUL PARCA SE MISCA CIUDAT NU MAI ZIC IN SUPERMARKETURI AMETESC SI SIMT CA MA DUC IN JOS VA ROG MA PUTETI AJUTA CU VREUN SFAT TEL MEU 00722715667 VA MULTUMESC

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (9)

Mirna (cu 8 ani in urma)

O cunostinta a mea s-a tratat de atac de panica cu StressTame de la Secom. Ii era frica sa iasa singura din casa si lua de ceva timp 2 tablete de Xanax zilnic, in conditiile in care doza maxima pe zi e de jumatate de tableta. Din momentul in care a inceput sa ia StressTame a renuntat complet la Xanax si dupa cateva zile se simtea mai bine, iar dupa o luna era complet vindecata.

Iti recomand sa asociezi StressTame cu ceaiul de calmarea spiritului de la Favisan si sa renunti complet la medicamente.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Florentin74 (cu 8 ani in urma)

va multumesc frumos unde pot gasi acest tratament si ceai

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Mirna (cu 8 ani in urma)

Ambele la plafar.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Florentin74 (cu 8 ani in urma)

am cumparat ce mi-ati spus da nu stiu ce sa fac cu celalalt tratament cum il intrerup brusc sau treptat?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Psiholog Cluj (cu 8 ani in urma)

Iti recomand sa apelezi la psihoterapie deoarece spre deosebire de medicamente rezultatele vor fi definitive. Cu medicamentele tratezi efectul .... iar cu ajutorul unui psiholog tratezi cauza.

Aici ai un link al unui psiholog din cluj pentru a citi despre depresie si atacuri de panica:
http://psihodiagnoza.ro/psihologie-ce-este-depresia/
http://psihodiagnoza.ro/depresie-psiholog-cluj/
http://psihodiagnoza.ro/psihologie-si-biologia-panicii/
http://psihodiagnoza.ro/psihologie-ce-este-panica/

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Mirna (cu 8 ani in urma)

Dimineata:
- 1/4 de alprazolam
- o cana de ceai cu 1 lingurita de bitter suedez (dupa masa)

Seara:
- o cana de ceai cu 1 lingurita de bitter suedez (dupa masa)
- 2 capsule StressTame (la culcare)

Va recomand pentru inceput aceasta schema fara celelalte doua medicamente. Vedeti cum va simtiti pe parcurs si daca totul e in regula treptat excludeti si alprazolamul.

De asemenea, e important ca locuinta in care stati sa fie sfintita, iar dvs sa va spovediti cat de curand la un duhovnic.

Tinem legatura.
Succes si multa sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Florentin74 (cu 8 ani in urma)

multumesc mult

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Mirna (cu 8 ani in urma)

Cum va mai simtiti? Astept vesti.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
florentin74 (cu 7 ani in urma)

draga mirna imi cer scuze pt ca te-am facut sa astepti raspunsul meu atat de mult mi sa stricat calculatorul si nam mai avut bani sa-l repar dar am facut rost de altul ... nu am inceput sa iau stress teame pentru ca nu reuseam sa stau fara celalalte pastile nici macar o zi imi era f f rau am mai continuat inca o luna cu ele si am observat ca dupa ce luam pastilele imi era mai rau asa ca am hotarat sa le intrerup orice ar fi mia fost rau cam 3 zile dupa acea mam simtit mai bine si uite ca am o luna de cand nu mai iau nimic... mai imi vine cateodata stari din acelea ciudate dar sunt mai blande suportabile si trece destul de repede.. dr psihiatru ma certat ca am intrerupt tratamentul dar ma simt mai bine fara sincer mie frica sa mai iau arketys daca vrei sunama sa vorbim mai multe 0732812323 multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.