Buna ziua!am un frate de 18 ani, care se masturbeaza de 6 ani....problema nu este ca se masturbeaza, dupa cum chiar el mi-a spus, ci problema care il deranjeaza pe el este ca recent in timp ce se masturbeaza isi introduce obiecte in fund:(... ce ar trebui sa fac, ca sa il ajut, pentru ca el vrea sa scape de masturbare si ii este frica ca va deveni gay?eu nu stiu ce sa ii zic, pentru ca eu nu m-am masturbat... va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi utile!...va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce ar trebui sa fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
esthera22 (acum 11 ani)
Buna,din punctul meu de vedere ar trebuie sa mergeti la un psiholog si cu siguranta o sa va ajute...Eu inteleg ca se masturbeaza dar totusi dc nu isi cauta o prietena cu care sa poate sa faca dragoste...si asta ar fi o posibilitate...dar cea mai buna solutie ar fi un psiholog...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de esthera22
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de esthera22
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Popescu Ionut (acum 11 ani)
multumesc pentru sfat!:)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
esthera22 (acum 11 ani)
cu placere sper ca te-am ajutat :)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de esthera22
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de esthera22
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Gabriela Miu MPsih. Gabriela Miu este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna, din cate inteleg problema se invarte in jurul placerii/neplacerii introducerii unui obiect in anus. Spun placere pentru ca evident acest lucru ii provoaca placere fizica (il excita) si neplacere pentru ca stie ca, la nivel social, moral, nu ar trebui sa faca acest lucru.Probabil ca fratele tau este prins in acest cuplu placere/vinovatie, care poate avea alta insemnatate in viata lui de pana acum. Acesta poate fi doar un aspect al `problemei`, evident, insemnatatea o va afla impreuna cu un psihoterapeut. Mult succes si curaj, lucrurile se pot rezolva. Psih Gabriela Miu.
Psih. Gabriela Miu
www.psihoploiesti.ro
Tel. 0727750552