Buna ma numesc elena am23de ani si nu styu cum sa scap din nou de atacurile de panica si anxietate.acum 2ani am avut pt prima data dar mi.am revenit acum insa am impresia ca ma duc iar pe marginea prapastiei.acum 1luna am fost depistata cuu o nevralgie intercostala care imi dadea niste dureri cumplite in dreptul inimii.mi.am facut si ekg si totul e ok.dar eu stau mereu cu o frica in mine.am impresia ca mi.e rau tot timpul ma iau palpitatii si nu pot dormi noaptea.ziua cand vin acasa am numai ganduri negative si nu ma pot odihni deloc.iau xanax de 0.25 una dimineata si una seara dar nu rezolv nimic.nu styu cum sa-mi revin.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atacuri de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (17)
carmen658 (acum 15 ani)
Buna,
Nu e bine sa stai asa, cine ti-a prescris xanax? Ar fi bine sa mergi a un control poate doctorul iti va da un alt fel de tratament. Poate aceste pastile nu-ti fac bine. Sanatate si sa ne mai scrii.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de carmen658
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de carmen658
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
George84132364 (acum 15 ani)
medicul de familie de aici mi.a prescris xanax.pt acum 2ani tot xanax am luat.am uitat sa mentionez ca mi.am facut si analizele de sange toate sant ok.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de George84132364
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de George84132364
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
catalin_ing (acum 15 ani)
ar fi bine sa te duci un psihiatru ca sa-ti dea un tratament adecvat. sau sa consulti un psiholog. sanatate maxima
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de catalin_ing
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de catalin_ing
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
carmen658 (acum 15 ani)
Sotul meu a avut aceeasi problema si a reusit sa se vindece, dar a mers la un irisolog. Aceste medicamente - xanax au fost foarte tari pt. el, la un moment dat i s-a inclestat gura de la ele. Si au fost prescrise de medic. Daca vrei sa mergi la acelasi medic iti pot da numele Musp***a Ovidiu - nr. de telefon se mai schimba. Cabinetul lui este in pantelimon - langa cora. Sanatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de carmen658
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de carmen658
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
George84132364 (acum 15 ani)
eu momentan sant in italia.iar in romania locuiesc la piatra neamt.o sa mai am putina rabadre vreo 2saptamani daca nu.mi revin plec acasa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de George84132364
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de George84132364
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
George84132364 (acum 15 ani)
va multumesc din suflet pt sfaturi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de George84132364
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de George84132364
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ADRIAN5140290 (acum 14 ani)
Buna, sunt Anca.
Am fost si eu in aceiasi situatie iar singura solutie este sa consulti un medic psihiatru care iti va rescrie un tratament adecvat, iar ca si supliment este necesara pshioterapia. Si eu am facut 8 luni tratament cu antidepresive si sedinte de psihoterapie si am avut multa vointa. Nu mai lua xanax, creaza dependenta si nu te ajuta numai pe termen scurt (adica atata timp cat il iei).
Multa sanatate si te rog asculta sfatul meu.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ADRIAN5140290
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ADRIAN5140290
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
denisadana (acum 14 ani)
Buna,
Sa o luam metodic: daca faci tratament cu un anxiolitic nu insemna ca ai scapat de probleme.De exemplu daca iti este in rau majoritatea timpului (cum aveam eu), e clar ca nu este doar atac de panica si ca este ceva mai mult de atata. Anxioliticele nu m au ajutat cu absolute nimic, doar au mascat simptomele.De indata ce intrerupeam tratamentul starile de rau reveneau invariabil.Am patit asta de nenumarate ori pana am hotarat sa intreprind ceva.Am ajuns la concluzia ca daca voi face acelasi lucru nu se va schimba nimic.Am inceput sa ma interesez si am obtinut informatiile dorite. Acum sunt ok (dupa tratament) si vreau sa ajut si eu.Nu am nici un fel de cunostinte in psihologie si deci nu va pot da sfaturi competente.Va pot spune insa unde am facut eu tratament (de un an nu mai am atacuri de panica si ma simt absolut minunat). Va astept cu intrebari la adresa [email protected]
Mult succes si sanatate
Esmeralda
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de denisadana
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de denisadana
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
maryangheli (acum 11 ani)
D-na Esmeralda, as dori niste sfaturi de la dvs., dar nu reusesc sa trimit e-mail. Mai este valida adresa de mail?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de maryangheli
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de maryangheli
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mary (acum 13 ani)
Esmeralda de ce nu postezi sfaturile tale pe acest sait?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
O.Valeriu (acum 12 ani)
stiu care este problema ta. am avut si eu asa ceva si m/am vindecat complet. contacteaza/ma la nr. de tel. 0748345313 si iti voi da niste sfaturi utile. cu tratament psihiatric nu te vei vindeca niciodata doar vei deveni dependenta de droguri.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Pepine Valentin (acum 11 ani)
Buna am inteles ca sotul tau a facut tratament la acest doctor Musp***a Ovidiu daca sti mai exact nr. de tel al dansului sau o adresa de mail trimite-mi te rog raspunsul tau pe adresa de mail a mea [email protected] la fel si adresa de mess
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Mia (acum 10 ani)
Dragi oameni buni, am trecut cu bine prin atacuri de panica (am 35 de ani). Dupa o vizita la psiholog, care radea de mine, asta ca o paranteza, am sunat un prieten si mi-a recomandat sa iau pulbere de orz verde, la randul lui a avut aceeasi experienta.
O data pentru totdeauna nu mai mergeti la psiholog, nu aveti nimic la cap, nu aveti nici o boala de inima, plamani, etc, aveti doar o epuizare si o lipsa de vlaga, pe care o recuperati printr-un mic aport de vitamine si minerale naturale, atentie nu vitamine care contin chimicale clasice!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Stelutza (acum 10 ani)
As dori sa stiu ce ai facut sa scapi de aceste neplaceri..Esmeralda..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
constanta (acum 9 ani)
Prin ceea ce fac eu zilnic,am si clienti care au atac de panica.Unii au apelat la un psihiatru,altii sufera,asteptand Soarele si pe aleea lor.Intradevar e o stare dificila,dar nu disperata.Fiecare va gasi calea care sa-i puna cu picioarele pe pamant la timpul prezent. E bine ca aceste persoane sa traiasca starea de bine dinainte de ase instala acele stari.Sa caute in mintea lor ordinea anumitor evenimente,care le-au deranjat sufleteste.Se stie ca sentimentele care sunt ingropate de vii,nu pier niciodata,dar daca acestea sunt retraite,tratate un pic mai fara mandrie,ura,opunere si chiar ne straduim sa acceptam si unele adevaruri sau infrangeri,ba mai mult facem si o rugaciune de iertare a celor implicati in acle cauze,bamai mult ne vom ierta si pe noi insine.E un lucru esential,n-om fi sfinti.Cred ca cei ce vor voi sa citeasca,vor gandi la echilibrul intre planul fizic,mental si spiritual.Fiecare cum vrea sa-si faca viata.Sa fim asemeni copiilor. Multa sanatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
violeta (acum 8 ani)
Am trecut si eu prin aceasta boala, atac de panica si anexie, timp de 3ani, acum totul este super bine trebuie doar sa stiti ca nu va ajuta nici un medic, este doar puterea mintii pe care o detinem fiecare.este greu, dar merita tot efortul.daca doriti informatii va ajut cu mate placere.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Bună ziua,
O modalitatea eficientă de tratare a atacului de panica o reprezinta psihoterapia cognitiv-comportamentala.
Aceasta vizeaza urmatoarele direcţii de tratament:
-Deoarece evenimentul critic în atacul de panica este interpretarea eronată, catastrofică a senzaţiilor corporale intervenţia vizează în primul rând modificarea acestor interpretari.
Există diverse metode pentru a realiza acest lucru: psihoeducaţie (oferirea de informaţii corecte), exerciţii de expunere interoceptivă, disputare cognitivă.
-Renunţarea la comportamentele de siguranţă, efectuarea comportamentelor şi expunerea la situaţiile evitate sunt alte elemente importante ale terapiei.
-Învăţarea unei tehnici de relaxare şi respiratie. Acestea ajută de asemenea la reducerea stării de activare generale şi eliberarea tensiunii din organism.
Sedintele de psihoterapie cognitiv-comportamentala se pot tine în cabinet, dar şi online audio-video pe Skype sau Messenger pentru cei care nu pot ajunge la cabinet. Sedintele online sunt la fel de aficiente ca şi şedinţele din cabinet.
Informatii suplimentare despre terapia atacului de panica, despre sedintele online si despre tarife puteti afla accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
http://www.psihoutil.ro/contact-tarife/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro