Am 18 ani.Ma lupt cu o intrbare ca nu imi da pace.Urmeaza sa dau la facultate insa sunt foarte confuza in aceasta privinta.Am doua optiuni : medicina si psihologia. Nu ma pot hotari ce sa aleg. Spre deosebire de psihologie , medicina imi place mai mult si ma pricep mai bine la materiile de baza in schimb nu stiu ce sa fac.
Singurul motiv care m-ar impiedica sa continui cu Facultatea de medicina ar fi faptul ca dureaza foarte multi ani si nu mi-as dori sa stau pana la 29-30 de ani cand voi termina cu studiile si apoi sa fac un copil..nu as putea sa stau pana atunci iar copil pe timpul facultatii sigur nu o sa fac pentru ca nu o sa fac fata.Am nevoie de un sfat pentru ca acest lucru ma streseaza foarte tare incat adorm noaptea foarte tarziu..si incontinuu ma gandesc numai la asta.Vreau sa ma hotarasc mai repede pentru a ma apuca de pregatiri pentru admitere, facultate...
Imi place si psihologia ..imi place asa sa vorbesc cu oamenii, copii, sa imi vorbeasca despre problemele lor iar eu sa le fiu de ajutor insa este a doua optiune ca facultate insa are ca avantaj ca dureaza mai putin facultatea cu masterul si pot avea si cariera si familie.
Ce ma sfatuiti sa fac?!
Multmesc , pupici!:*
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "As dori un sfat din partea medicilor de aici"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Liviu (acum 11 ani)
Atat medicina cat si psihologia presupun vocatie. Motiv pentru care, eu cred ca oricine are vocatie macar pentru una dintre ele nu va putea sa nu o urmeze, intr-un fel sau altul :)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Liviu (acum 11 ani)
Dar, pentru ca nicio problema nu poate fi rezolvata de la acelasi nivel de constiinta care a creat-o, iti propun sa privim aceasta situatie problematica si din alta perspectiva, spre exemplu d.p.d.v. al interesului/nevoilor specifice, ca sa vedem acum o noua alternativa:
1. asistent medical 2. psiholog
OBS: Alegerea uneia dintre cele doua variante posibile poate fi determinata aici de felul in care, fie 1 - prioritatile personale (familie, copii), fie 2 - preocuparea pentru imaginea publică şi statut social ("ponderea in societate") sunt/nu sunt plasate in prim plan.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Consider ca cel mai important este sa va urmati propria dorinta. Din ceea ce spuneti dvs este medicina. Este pacat ca mai tarziu sa traiti cu regretul ca nu v-ati urmat visul.
Dupa facultatea de medicina, daca constatati ca doriti sa deveniti psihoterapeut aveti aceasta posibilitate deoarece si absolventii de medicina pot deveni psihoterapeuti daca urmeaza cursuri de formare.
Legat de copii si familie acestea se pot face in paralel fara probleme. Stiu foarte multe cazuri.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro