Buna ziua, ma numesc alexandra si am 22 de ani.Problema pe care o am nu este recenta...de cand sunt mica daca cineva imi vorbeste pe un ton anume sau se manifestaa intr-un mod pe care il considera neadecvat cred ca are ceva cu mine...si incep sa-mi ridic un "zid de aparare".Oare aceste lucruri se datoreaza faptului ca nu am incredere in mine?
Parintii mei au divortat de cand eram mica...nu stiu ce inseamna sa ai un tata dar mama s-a straduit sa ne creasca cum a putut mai bine si ne-a oferit ce a putut.Avem mai mult decat strictul necesar...E posibil ca din cauza lipsei tatalui sa am asemenea manifestari?
Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am impresia ca toata lumea are ceva cu mine"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (70)
Liviu (acum 11 ani)
alexa123456 a scris: ".../ Problema pe care o am nu este recenta... de CAND SUNT MICA daca cineva imi vorbeste pe un ton anume sau se manifestaa intr-un mod pe care il considera neadecvat cred ca are ceva cu mine /..."
(( ! ))____________________
Alexandra, CE SIMTI
cand
AICI-si-ACUM
iti aduci aminte?!.. ca
atunci ( cand erai mica )
credeai ca lumea are ceva...
_______________________ :)
cu tine.. . _______________:)
______ I[ Simte si vei trai ]I
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
alexa123456 (acum 11 ani)
Asa este...fac ce fac si ma tot leg de trecut...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alexa123456
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alexa123456
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
AI REUSIT... CONTINUA.. .
;)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
(( ! ))______________________
Daca ramanem atasati de trecut,
viitorul
va deveni trecut. ( proverb Tao )
_________________________ :)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
(( ! ))____________________
Traieste din plin si vei fi lasat/a
sa traiesti
Traieste-ti viata AICI-si-ACUM
_______________________ :)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
alexa123456 a (mai) scris* : "Va multumesc! Am citit si chiar am intrat pe google sa caut mai mult despre GESTALT... e foarte interesant :)
[ ... ]
Poate ca si eu am PROBLEME si ar trebui sa fac ceva in privinta aceasta... sa accept trecutul si sa valorfic prezentul /..."
((( ! ))) ______________________________________________
Contrar a ceea ce noi credem, psihoterapia NU consta in gasirea
unei solutii la o problema.
SCHIMBAREA TERAPEUTICA se obtine cel mai adesea printr-
un alt fel de "a vedea" lucrurile, o alta organizare interna (o noua
Gestalt)
cand devenim constienti ca proiectam o frica dintr-un trecut care
nu mai exista intr-un prezent care este diferit.
___________________________________________________
*) vezi aici: //sfatulmedicului.ro/comunitate/psihologia-cuplului/avem-viitor_43637
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
alexa123456 a scris: "Va multumesc!..."
_______________________________
:) Iti multumesc si eu, Alexandra, pentru
intelegere!.. .
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 11 ani)
[ dupa dr. André MOREAU ]
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna seara,
Va recomand sa apelati la psihoterapie. In cadrul sedintelor de psihoterapie veti invata sa integrati lipsa tatalui si sa reusiti sa va concentrati pe viata dvs, sa o traiti asa cum aveti nevoie, sa va bucurati de cine sunteti si de ce aveti si mai putin sa va concentrati pe ei din jur.
Este dificil sa spun cu exactitate daca problema cu credinta ca cei din ajur au ceva cu dvs sau nu are legatura sau nu cu absenta tatalui fara a verifica personal. O analiza pe text ramane analiza de text din pacate.
Alegerea va apartine daca veti dori sau nu sa faceti psihoterapie si sa va schimbati activ viata.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro