Cum sa trec peste am aflat ca sotul ma insela am nascut acum 7 luni si mai avem o fetita de 4 ani. Nu mai rezist el a recunoscut fapta si a promis ca nu se mai intampla dar eu nu am incredere ca asa va fi. Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am aflat ca sotul ma inselat"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
Liviu (acum 11 ani)
___________________________________
juliana83 a scris: ".../ eu nu am incredere /..."
_______________
Oana, recunosti ca TU esti neincrezatoare?
Si ca TU esti totalmente responsabila ca te
SIMTI asa?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
juliana83 (acum 11 ani)
Da recunosc ca eu sunt responsabila pentru tot dar acest episod ma facut sa nu mai am incredere.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de juliana83
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de juliana83
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Gabriela Miu MPsih. Gabriela Miu este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Este foarte dificil de acceptat un sfat in aceste conditii si ca nu cred ca ,in principiu, despre asta este vorba. Se pare ca dumneavoastra aveti nevoie de cineva care sa va impartaseasca durerea, care sa va inteleaga si sa fie langa dumneavoastra pentru a putea intelege ce s-a intamplat de fapt acolo. Probabil de aici si nevoia de a scie pe un forum. Raspunsul nu poate veni de la noi ci din dumneavoastra. Sunt importante motivele pentru care sotul a facut asta si va pot ajuta sa intelegeti situatia familiala in care va aflati insa putinta de a ierta si motivul pentru care ati face-o sau nu este in dumneavoastra, in propria istorie de viata. Incercati sa gasiti un terapeut si sa stati de vorba cu el. Va poate ajuta sa intelegeti ce se intampla, sa aflati motivele proprii ale neincrederii si sa decideti ce veti face pe viitor.
Numai bine, Psih. Gabriela Miu.
Psih. Gabriela Miu
www.psihoploiesti.ro
Tel. 0727750552