Am 29 de ani,....si sunt gravida pentru a doua ora,.Am intrat in luna 6, dar din cand in cand ma enervez enorm.Asa mi vine din inauntru!Acasa nu ma enerveaza nimen,...totul este in ordine,.....Toti ma rasfateasca,.... dar,exista zile,in care nu pot sa ma suport,... ma enervez de nimic.Doar stau, si nu stiu ce sa fac,....incep sa mananc tot ce gasesc,......asa ma linistesc putin,....dar nu cred ca asta e solutia!Imi vin si contractii, din cauza nervozii, i si mi se pare,ca stomacul meu are 100de kg.!!!Vroiam sa intreb daca pot sa beau niste pilule de calmare,....am auzit ca la femei gravide se dau diazepam,.
Astept sfaturi de la domnevoastra,.........Ca doctorul meu,nu mi da nimic.Eu cred ca nu o sa rezist dc. nu beau ceva de calmat.
multumesc anticipat!!!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ajutati ma va rog!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (14)
Dr. Stanciu Liliana MDr. Stanciu Liliana este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
totul tine in cazul tau de autocontrol. Nu ti-as recomanda nici o pastiluta de calmare si mai ales diazepam. E foarte grav pt. bebe. Cand iti vin nervii mananca o bucatica de ceva dulce - doar o bucatica, si numara pana la 5 si respiri usor.
AUTOCONTROL.
CALM.
GANDESTETE LA BEBE.
LILI STANCIU - PSIHOLOG
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dr. Stanciu Liliana
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dr. Stanciu Liliana
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!

Psih. Alina Ionescu MPsih. Alina Ionescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Aparitia unui copil este intotdeauna un eveniment care rascoleste in parintii lui cele mai adanci sentimente, cele mai ascunse nelinisti, dar si cele mai mari bucurii si senzatii de implinire. In interiorul dumneavoastra nu se afla acum doar copilul pe care il veti naste, ci si fetita care ati fost si care isi doreste, poate, sa fie iubita si ingrijita. Cu alte cuvinte, nervozitatea pe care o simtiti este un mesaj pe care sunteti pe cale sa il descoperiti, despre fetita care ati fost. Insa nu sunteti pregatita sa-l aflati. Daca incercati sa va „adormiti” nervozitatea cu mancare sau calmate, cu siguranta veti pierde ocazia de a va cunoaste mai bine. Senzatia ca „nu va suportati”, contractiile care apar - sunt indicii ca aveti de descoperit ceva important, legat de „viata si moarte”, de „a exista si a nu exista”. Incercati sa nu mai fugiti de sentimentul de nervozitate, ci sa-l acceptati si sa vedeti de unde vine. S-ar putea ca ceea ce veti descoperi sa va elibereze si sa va dea energia de care aveti atata nevoie acum, ca mama. Mult succes si tineti-ma la curent!
Alina Ionescu - psiholog