Buna ziua,am 33 ani si 2 copii si am si eu o problema de ordin psihologic sa spunem.inca din adolescenta si pana in acest moment nu ma numar printre norocoasele care sunt inzestrate fizic cu sani,iar acest defect nu-mi da pace.am tot citit si ascultat cum ca ar trebui sa ne placem asa cum suntem cu sani mici dar cand ma uit in oglinda si vad ca ma cocosez din faptul ca incerc sa ascund acest defect stau si ma intreb cum sa ma plac asa cum sunt ac***a in vedere ca nu am sani deloc,nu port sutien,nu port costum de baie,nu port rochii,nu port maieuri vara ci doar haine largi care sa ascunda acest fapt,va rog lamuriti-ma si pe mine cum as putea sa ma plac eu pe mine si cum sa trec peste aceasta, nu stiu cum s-o numesc ,obsesie,daca mi-as permite financiar as face un implant dar nu imi permit,iar increderea in sine de care se tot vorbeste o ai cand te placi tu pe tine atat fizic cat si mental,nu?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Acceptarea defectelor"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Increderea in sine vine din interior atunci cind ne acceptam individualitatea si diversitatea si nu luam drept etalon de frumusete o imagine ce s-a impus in societate
As mai spune ca incercind sa acundeti, este ceva ce nu vreti sa se vada asa cum ati spus cam din vremea adolescentei
Oare ce anume va refuzati?
De regula asa cum ati spus este o problema de ordin psihologic care de multe ori nici macar implantul nu o poate rezolva
Mai degraba psihoterapeutul va poate veni in ajutor astfel incit sa va puteti accepta asa cum sunteti si sa va puteti bucura de asta
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro