Pe scurt:o relatie de 17ani,in urma cu 5ani ne-am casatorit,in ultimii 3ani reltie dubla,anul asta am divortat(eu sunt cel care a cerut divortul).Incerc sa-mi fac viata dar ma urmareste trecutul,am incercat cu fata din cauza careia am divortat, dar nu ofeream tot in aceasta relatie (fiindca imi era gandul la "sotie"ce face,cum ii merge etc.etc.,)ne-am despartit.M-am intors la "sotie"dar nu merge,ne-am despartit si m-am intors la cealalta,la fel simteam ca nu merge,m-am intors la "sotie",dar in continuare nu merge,nu simt nimic indiferent ce face ea ca lucrurile sa mearga,nu ma incanta,gandurile mele sunt la cealalta:va dati seama ca amandoua sau saturat("sotia"nu stie de existenta celeilalte,dar simte ceva,sau asa imi place sa cred,presupune).Acum stau cu "sotia"dar mie in continuare,imi este gandul de duca,sunt constient ca alaturi de "sotie"dpdv social,material,imi va fi ok,dar nu la asta se reduce totul.Ma gandesc ca daca maine nu as mai fi totul se rezolva dar parca nu as vrea sa fiu asa de las.Prost la mine este faptul ca au inceput comparatiile,si zilnic sunt nemultumit.Cum fac sa pot lasa trecutul,si sa iau viata asa cum este ea,as vrea sa raman cu "sotia"dar proiectele de viitor nu p***ancid,m-as intoarce la cealalta dar nu stiu daca in urma a tot ce a patimit ma mai primeste.?????
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Viata mea este data peste cap"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (193)
bestiutza (acum 14 ani)
cel mai bine te-ai simti daca ti-ai reda propria libertate!Cel putin pe moment. Ai privii altfel lucrurile din exterior!
Poti mentine in continuare relatia cu "sotia" pe conceptul ca ati petrecut multi ani impreuna. Ati impartasit si bune si rele indiferent de rezultat.
Cat despre fata cealalta. Nu ai spus absolut nimic despre ce reprezinta ea pt tine si invers.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
mikael (acum 14 ani)
Ma iubeste o iubesc.Sufera pentru mine,si la amandoi ne pare rau,ca am crezut ca vom putea sa facem ceva impreuna.Tin sa precizez,ca este mai mica decat mine cu 5ani si nu avut relatii de lunga durata,sa vada viata in doi,si din punctul asta de vedere pleaca la drum cu un "handicap"(stand cu parintii...................),eu fiind deja rutinat,stiu de viata in doi.In mare=eu o iubesc,dar nu am dat niciodata totul in relatia pe care am incercat sa o avem,poate de aici si vina mea.Ce am observat eu este ca in momentul in care eu insurat-ea "amanta"parca ne potriveam,dar in relatia eu divortat-ea iubita mea,nu mergea,parca nu mai era chestia aia cu "fructul oprit".Nu ne mai ofeream unul altuia cu "pasiune",trecusem deja la faza ca noi ne cunosteam si atat si urmam cursul firesc al lucrurilor.Eu cautam tot timpul lucrurile pe care ni le spuneamca le vom face dar............
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
saly (acum 14 ani)
cel mai bine ar fi sa aplici zicala "mai rarut cai mai dragut,ochii care nu se vad se uita" , redati liberatea , nu ai spus daca ai copii cu vreo una,daca nu uitale pe amindoua si cautati o fata apropiata de virsta ta,care cu 2-4 ani mai mare sa vezi ce bine o sa fie
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
anton (acum 14 ani)
Treci la musulmani. Le iei de nevasta pe amandoua si rezolvi problema
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
rasculatul' (acum 14 ani)
hi hi hi, ce sfat bun, bravo nene, hai ca la asta nu m-am gandit!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mikael (acum 14 ani)
nu am copii,pentru ca nu am vrut.Dupa ce am citit pe aici am ajuns si eu la concluzia ca sunt EGOIST.Nu am vrut copii fiindca vreau sa-i ofer ceea ce nu am avut eu si mai greu.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
florycyca (acum 14 ani)
buna
cred ca cel mai bine este sa ti gasesti o pereche pe placul tau si sa lasi trecutul in urma sa nu te mai urmareasca,gandestete ca nu va mai fi cea fost odata frumos cu sotia ta sau cam dus ,incearca sa ti alungi trecutul sunt atatea femei frumoase care asteapta sa fie iubite de tine ,la urma urmei esti barbat fi tare sunt alti mai jos ca tine.bay bay
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
florina (acum 14 ani)
Problema cu tine este frica totala de responsabilitate si nehotararea. Daca ai ceva, vrei altceva, nu faci copii pentru ca dupa aia esti legat de maini si de picioare si tot asa. Parerea mea este ca ar trebui sa te desparti de amandoua si sa fii singur pentru o perioada ca sa iti limpezesti gandurile si sentimentele. Bineinteles ca e usor de spus dar greu de facut. Oricum, situatia actuala este nedreapta pentru sotia ta si pentru prietena ta in acelasi timp. Daca tu poti sa iti clarifici sentimentele, ele ar putea sa isi refaca viata, intr-o directie sau alta.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Toporas (acum 10 ani)
bravo Florycyca mea, imi place cum gandesti.
daca ai fi in loul lui ai putea sa-ti urmezi propriul sfat ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Toporas (acum 10 ani)
bravo Florycyca mea, imi place cum gandesti.
daca ai fi in locul lui ai putea sa-ti urmezi propriul sfat ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Vezi toate raspunsurile

Psih. Paraschivescu Carmen MPsih. Paraschivescu Carmen este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Daca inteleg eu bine, cind esti cu sotia te gindesti la prietena, cind esti cu prietena te gindesti la sotie. Cu oricare ai fi intr-un anumit moment, ceva nu merge cu respectiva, e mai bine "dincolo", cum te-ai intors cum "alegerea" devine prea banala, nu corespunde nici in prezent, nici ca planuri de viitor, deci, normal, trebuie sa te intorci la cealalta. Iar cind alegerile par sa se apropie de final nu mai stii daca vei fi primit inapoi.
Vorbesti de un trecut care te urmareste, sper ca macar din trecutul acela sa nu mai vina vreo femeie, ca sincer nu cred ca ai mai putea rezista inca unei alegeri pe care ar trebui s-o faci. Eu cred ca situatia chiar ti s-ar clarifica daca una dintre femeile acestea nu ti-ar mai face jocul, adica sa te primeasca de fiecare data cind tu revii dupa cite o plecare. Poate ii "fortezi mina" uneia dintre ele ca sa ia o decizie. Sau poate te indrepti spre o scurta terapie individuala ca sa-ti clarifici in primul rind tie care iti sint visele si planurile de viitor, si cum sa faci sa ti le urmezi.