Coronavirus Update

Tratament cu Levetiracetam si tulburari de somn?

Intrebare postata de Utilizator21600927660 cu un an in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Epilepsie

Buna ziua! In prezent urmez tratament cu Levetiracetam si am tulburari de somn.Intrebarea este daca pot lua medicamente naturiste pentru aceste tulburari de somn?
Multumesc!

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (cu un an in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa contactati medicul de familie. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Diverse/6-greseli-in-administrarea-medicamentelor_8410

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.