Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

Pot lua vitamine în epilepsie?

Epilepsie
Intrebare postata de Utilizator11719242176 cu 4 saptamani in urma

Medicul de familie mi-a recomandat Milgamma și Magnerot pentru stare de oboseală. Sunt diagnosticată cu epilepsie mioclonica juvenila, de 1 an de zile, de la 17 ani, acum am 18.De atunci nu am mai avut nici un episod, dar nu știu dacă pot lua medicamentele prescrise de mai sus, să nu aibă efecte adverse la diagnosticul meu. Mulțumesc!

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Pot lua vitamine în epilepsie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

SfatulMedicului (acum 4 saptamani)

Buna ziua,

Vitaminele pot fi luate in mod general in epilepsie, dar totul depinde de tratamentul pe care il urmezi. Milgamma contine vitaminele B1, B6, B12, care ajuta la sustinerea sistemului nervos, iar Magnerot contine magneziu, esential pentru functionarea corecta a nervilor si a muschilor.

Totusi, exista unele medicamente antiepileptice care pot interactiona cu anumite vitamine sau minerale, uneori determinand un deficit. De exemplu, unele medicamente antiepileptice pot reduce nivelul de vitamina D din organism, ceea ce poate duce la probleme osoase pe termen lung.

De asemenea, alte medicamente pot afecta nivelul de vitamina B6 sau de acid folic, vitamine importante pentru functionarea sistemului nervos si pentru sanatatea mentala.

Ideal este sa vorbesti cu neurologul tau inainte de a incepe sa iei orice supliment. Acesta iti poate oferi mai multe informatii despre orice posibila interactiune intre medicamentele pe care le iei si vitaminele sau mineralele pe care vrei sa le iei.
Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.

Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: www.clickmed.ro/medic/neurologie

Articole de interes:
https://sfatulmedicului.ro/Epilepsia-si-Convulsiile/epilepsia-cauze-simptome-tratament_310
https://sfatulmedicului.ro/Diverse/interactiunea-alimentelor-cu-medicamentele_6942

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.