Coronavirus Update

Colonul

Disfunctii sexuale feminine
Intrebare postata de esos cu 10 ani in urma

Am 35 ani, beau de 18 ani si am urmatoarea problema. Atunci cand consum cantitati mari de alcool urinez pe mine. Pentru asta am inceput sa iau xanax, stilnox, sanval si alte pastile iar urinarile au scazut in frecventa si intensitate dar sunt foarte confuz, apatic si până cea mai mică adiere de vânt mă sperie. Penisul mi s-a facut mic si sta ingropat intr-un sac de piele iar libidoul nu stiu cum il am pt ca intretin relatii sexuale extrem de rar, dar starile enumerate mai sus sunt cauzate de pastile si alcool?!
De ceva vreme mi-a aparut la anus un hemoroid, e ca un clitoris si tocmai de aia vreau sa va intreb ceva
pt ca intentionez sa-mi intemeiez o familie am luat hotărârea de a bea cu fundul, adica introducandu-mi in anus tampoane imbibate in alcool. astfel nu voi mai avea halena urat mirositoare si nu ma va vedea nimeni consumand alcool, lucru ce imi va da un aspect prezentabil. intrebarea este daca acest fapt imi va afecta sanatatea anala si bineinteles ficatul, pe care doctorii il dau drept marit, imbatranit si bolnav. Din cauza situatiei jenante am omis sa ii intreb asta, asa ca profit de anonimatul forumului pentru a cauta raspuns.
nu e băscălie, cer doar un răspuns pertinent la problemele mele

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Catalina Dragnea (acum 10 ani)

Halena nu se trateaza cu alcool(indiferent de calea de administrare).Prioritar este consultul la un psihiatru.E singurul care te poate ajuta sa tratezi eficient dependenta de alcool,toxic care aduce multe,multe probleme de sanatate!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
esos (acum 9 ani)

Oameni buni, opriti-mi chinul..tortura
nu mai pot sa dorm, probabil din cauza obezitatii..iau pastile sa dorm amestecate cu alcool si tot nu mai pot inchide ochii..poate doar cnd o sa-i inchid pt totdeauna
este un cosmar sinistru, este cumplit, si daca nu beau nu mai am nici o stare..am ajuns sa beau ca sa pot sa mananc sau sa vorbesc cu oamenii, altfel is o leguma care se uita in gol, dominata de ticuri nervoase
totzi fug de mine, din cauza asta, nu mai stiu ce vorbesc, ce fac, is ca un strigoi,,un zombie
degeaba ma mai internez, e prea tarziu, trebuia sa o fac cand mai aveam creier..azi am baut cam 300 vodca si 5 beri doar ca sa pot sa mananc ct de ct..citeva forneti si sa pot vorbi cu lumea, altfel stau si ma uit in gol. am deja leziuni neurologice?! nu mai pot..ieri am vomitat fiere de fatza cu toata lumea, nu am putut sa mananc nimic si am incercat sa beau ca sa pot manca si sa am un suflu de viata in mine, si am vomat fierea aia imputzita si galben verzuie de fatza cu totzi.
incaceva..am uitat ce am vrut sa spun
stati un pic
nu mai stiu..numai sa ma gandesc
da
am frisoane deasupra fiactului, sub coaste, simt cum se zbate ceva acolo, de parca s-ar zbate venele, nu stiu ce este.si la fatza is pamantiu si umflat, buhait, si abdomenul mie umflat.sa fie de la abuzul de pastile si alcool?!pt cagreutatea e aceaiasi. nu pot fara pastile, si daca nu le iau am stari paroxistice, mie frica, halucinatzii, o frica cumplita. transpir extrem de mult cnd stau in pat, trebuie sa imi schimb de citeva ori hainele de pat pe noapte. nu mai urinez pe mine cu aceiasi frecventa, dar urinez extrem de putzin, si atunci e de o culoare ca a mierii ,,mana" adica inchisa la culoare si nu urinez mai mult de 100 ml. sa fie diabet?! lumea imi spune ca sunt tumefiat

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
geanina (acum 8 ani)

cred ca o sa mori daca consum mult alcool si iei xanax, de asta esti confuz, pastila isi termina efectul dupa 3 zile , timp in care nu trebuie sa bei deloc alcool pericol de infarct miocardic.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.