Coronavirus Update

Sioforul și scaderea masei musculare raspuns medic

Diabetul zaharat
Intrebare postata de I Adi cu 7 ani in urma

Bună ziua, vreau sa va întreb daca la un bolnav cu diabet tip 2 moderat (valori maxime glicemie pana în 200) și sindrom dislipidemic, tratamentul cu Siofor este responsabil de slabirea masei musculare a picioarelor și mâinilor?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

Buna ziua,

diabetul in sine - mai ales dezechilibrat si cu evolutie indelungata - si nu sioforul este responsabil de topirea masei musculare si a stratului de grasime de la membrele superioare si inferioare si acumularea grasimii la nivel abdominal.

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Diabetul zaharat.

Inscrie-te aici!
FreeStyle11 (acum 7 ani)

Diabetul este o boala metabolica, iar aici se pare ca este afectat si metabolismul proteic, de aceea apare pierderea masei musculare.Insa pierderea masei musculare de obicei apare in diete drastice, cu putine proteine sau deloc, efort muscular redus sau deloc, si exces de efort cardio(alergare, bicicleta etc).Toate acestea contribuie la aceasta problema insa si diabetul poate cauza asta.Daca persoana este relativ tanara, poate sa faca exercitii la sala, plus o dieta, care sa nu-i afecteze boala bineinteles, si asa se va regla aceasta problema.Daca este batran, nu cred ca mai poate sa faca ceva la sala, daca deja nu a facut niciodata, ci eventual poate sa vorbeasca cu un antrenor, sa vada daca poate sa il ajute sau nu.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
I Adi (acum 7 ani)

Mulțumesc pentru răspunsuri. As dori sa va fac cunoscut cazul pentru a-mi spune ce sa fac în continuare. Am 55 ani și am fost depistat cu diabet zaharat tip 2 și sindrom dislipidemic acum 7 ani și mi s-a prescris monoterapie cu Siofor 1000 mg(2-3/zi), regim alimentar și sport. Și atunci și în prezent, valorile analizelor sunt aproximativ aceleasi: glicemie dimineața pe nemâncate 124 fără tratament și 105 cu tratament; hemoglobina glicozilata 7.3; HDL 39; LDL 168; VDLL 42; trigliceride 209; colesterol total 229; lipide totale 815. Menționez ca în cei 7 ani am făcut sport regulat, am slăbit de la 120kg la 105 kg, starea generala este buna, nu am ținut regim alimentar strict dar am slăbit îngrijorător la membre și fese, a rămas grăsime doar pe abdomen. Ce tratament ar trebui sa urmez? Ar trebui sa asociez sioforul și cu altceva și sa tratez și dislipidemia?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
FreeStyle11 (acum 7 ani)

Numai medicul va poate da un raspuns concret, deci cel mai bine este sa mergeti la el.Aceea pierdere a masei musculare o fi si de regimul de slabire, ca doar nu e regim de acumulat masa musculara, si cel mai probabil s-o fi dus.Deci pana la urma care este problema? va dor picioarele sau din punct de vedere estetic nu va place cum arata?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator21602431005 (acum un an)

Doresc cresterea masei musculare .

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.