Coronavirus Update

Hipotiroidismul

Intrebare postata de comentarii utilizatori cu 13 ani in urma - 15 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Dezechilibrele hormonale Hipotiroidism Boli tiroidiene

As vrea sa stiu daca din cauza aceastei boli se ufla mainile si picioarele?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (15)

Ionut2895825 (cu 13 ani in urma)

Un medicament miraculos!!!Pentru relatii trimiteti mail la [email protected]

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Cristian272 (cu 13 ani in urma)

n-ar trebui!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
vasile19994326 (cu 13 ani in urma)

in hipotiroidism ai parte de neplaceri ca:umflarea mainilor,picioarelor ca urmare a retinerii de lichide in organism,eu am parte de acest lucru de ani de zile dar folosesc ceai verde diluat 1 lingurita la 1 l apa 3 min.la infuzat si strecurat,planta cu diferite arome iasomie ,lotus si ajuta dar cateodata folosesc furosemid 1 pastila 40mg si 2 pastile de aspacardin obligatoriu,sper sa-ti foloseasca sfatul meu

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 13 ani in urma)

Sunt diagnosticata cu hipotiroidie. In fiecare zi iau o pastila de eutyrox de 025. De un an de zile am facut exolftalmie la ochiul drept. Ce sa mai cred? am hipotiroidie sau hipertiroidie? V amultumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

In anul 2007, m-ai precis in luna noiembrie am fost operata cu diagnosticul:nodul chistic stang. De atunci am luat tratament cu euthyrox de 50 mg pana mi-am facut TSH-ul. In urma acestei analize mi-a iesit valoarea de 5,6 si medicul mi-a schimbat doza de 100. Medicul mi-a zis sa am grija ce alimente voi consuma pentru ca ma voi ingrasa foarte mult. Eu nu am reusit sa revin nici la kg dinainte de de interventie si mananc normal. E prea devreme sa se resimta aceste modificari?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

sint operata de noduli tiroidieni din 1994 iar acum sint dependenta de substitutie.cum am intrerupt subst au inceput sa apara simptome de hipotiroidism.intrebarea mea este ce legatura are un nivel crescut de trigliceride ,vitiligo si hipotiroidismul.astept raspuns pe [email protected] mii de multumiri

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

Medicamentul Baraclude sau Entecavir este unul si acelasi. Nu poate fi vorba de 2 medicamente distincte.
"Entecavir (INN) is an oral antiviral drug used in the treatment of hepatitis B infection. It is marketed under the trade name Baraclude (BMS)."(sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Entecavir)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

Am consultat in luna august medicul endoctinolog la recomandarea medicului ginecolog, am fost diagnosticata cu "Hipotiroidie" mi s-a prescris tratament cu (Tireotom- 1p/zi-08:00, Phezam 1p/zi-18:00, si Triovit-1cap/zi-10:00), numai ca in receta medicala este indicat ca Tireotom la a saptea zi pauza, cum de inteles (iau 6 zile a 7-a nu, apoi a 8-a iarasi iau)?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

am fost depistat cu hepatita"b" in urma cu 6 luni AgHBs-pozitiv
Anti-HBe-pozitiv
Anti-HBc-pozitiv
am repetat anlizele dupa 3 luni si au fost la fel.
spuneti-mi cum sa scap de boala? sint medicamente?
simtome:ma simt obosit,slabit la sfarsitul zilei...
am renuntat la alcool.
vreau sa ma vindec,ajutati-ma va rog.
vamultumesc din suflet.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
larisa (cu 10 ani in urma)

daca nu ai viremia chiar mare si doar transaminazele poti lua din farmacii entecavir sau fati dosar acestea sunt pastilute nu sunt injectabile cum ar fi pegiinterferonum si nici nu au reactii adverse se iau usor dar trebuie tinut un regim alimentar strict fara prajeli alcoool tigari efort fizic stat repaus la orizontal macar o jumate de ora pe zi eu iti doresc multa sanatate si sa respecti cam ce am scris

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

sunt si eu una din persoanele care sunt purtatoare de hepatita b .am fost in tratament un 1 si 8 luni cu lamivudina 100g/zi dar nu a dat randament.acum am depus dosarul pe data de 29.11.08 pentru "Entecavirum" in cat timp o sa primesc acest medicament? va multumesc anticipat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

am suportat o interventie chirurgicala ,la col (neoplazie)dupa care am facut un control endocrin ,si analize ,dr mia dat tratament cu eutyrox,concor-cor2,5,sitriovit-dar nu mia explicat nimic -adica ce am daca e grav sau nu .Rezultatele la sange sunt urmatoareleFSH7,18-LH49,7-ESTRADIOL733,83PROGESTERON6,64,-T3-1,89-,T4-84,1-IMUNOLOGIE TSH-0,90-BETA CROSSLAPS-0,12-ECOGRAFIA-lob st-20,4-12,4Lobdrept25,5-13,5-ISTM3,3-LS=12,8,-LD=13,7.
CONCLUZIE-NU INTELEG NIMIC ,DEACEEA ROG PE CINEVA SA MA AJUTE SAU SA MI EXPLICE DACA ESTE GRAV SAU NU -VA MULTUMESC

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
comentarii utilizatori (cu 12 ani in urma)

cum pot sa ma tratez de hepatita b

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
larisa (cu 10 ani in urma)

poti sa te tratezi de hepatita b cu barlacude entecavir daca nu ai transaminazele mari si ai viremia potrivita CUMPARA DIN FARMACII SAU FATI DOSAR .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
LARISA (cu 10 ani in urma)

SUNT BOLNAVA DE UN AN DE ZILE MI SA FACUT DOSAR PENTRU PEGIINTERFERONUM DAR NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS SI ATUNCI AM HOTARAT SA IAU UN ALT MEDICAMENT CARE ESTE MAI USOR DE LUAT SE NUMESTE BARLACUDE ENTECAVIR SI PROBABIL VA DA REZULTATE BUNE AM TRANZAMINAZELE MICI DAR VIREMIA DE 13000 FACETI SI VOI CEAM FACUT SI EU .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.