Coronavirus Update

Postinor 2

Intrebare postata de Victor66 cu 13 ani in urma - 13 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Contraceptie

Buna am folosit aceasta pastila de a 2-a zi .. si din cate stiu trebuie sa imi vina menstruatie in cateva zile , stie cineva care este intervalul in care acesta trebuie sa vina ?pentru ca au trecut deja 5 zile si nu a venit iar prima data a venit dupa 3 zile ...Va rog cat mai multe informatii sunt ingrijorata!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (13)

andreea-georgiana (cu 13 ani in urma)

buna nu te ingrijora si eu am patit la fel o sati vina ciclu e o deregrare stai linistita

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Berar (cu 13 ani in urma)

acea menstruatie care ti-a venit la 3 zile.. arata reactia adversa a medicamentului
nu te nelinisti. menstruatia iti va veni garantat daca ai administrat medicamentul in 72 de ore de la contact. o sa iti vina normal

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
maria31790016 (cu 13 ani in urma)

am mai folosit si eu acum 1an jumate si mi-a veni ciclul la o saptamana.Acum o sapt l-am incercat iar si vad ca nu mi-a mai venit ciclul.Deci cred ca nu nici o problema.
Atentie insa ca nu trebuie sa folosesti prea des aceste pastile (sunt si scumpe)pt ca nu sunt indicate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
gheorghe246 (cu 13 ani in urma)

Buna! Am luat si eu o data Postinor pe un fond de retinere de ciclu (nu mai avusesem de peste 50 de zile menstruatie). Sangerarea aceea de privatie a aparut la o saptamana, apoi nu am mai avut ciclu 3 sau 4 luni. Stie cineva? S-a blocat ovulatia de a venit asa de tarziu menstruatia propriu-zisa? E posibil ca ciclul in cadrul caruia am luat pastila, dat fiind ca a fost asa lung, sa fi fost anovulator?
Multumesc celor care raspund

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
florin17563082 (cu 13 ani in urma)

fa un test de sarcina numai astepta si eu am luat mi-a venit dupa o saptamana nu-i problema

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
violeta6097418 (cu 13 ani in urma)

vb neaparat cu un ginecolog, iar daca nu-ti vine in cateva zile, fa-ti un test de sarcina.
Si...pilula contraceptiva de a doua zi e o masura de urgenta, poate avea multe efecte negative daca tot repeti figura...
Daca nu s-a fecundat vreun ovul, forteaza organismul inutil; daca s-a fecundat - e tot un fel de avort, dar mai putin dureros...
O sarcina de o zi, chiar daca nu o simtim, chiar daca nu stim de ea, e tot o sarcina...
Prezervativul sau contraceptivele obisnuite sunt de preferat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
margareta11103425 (cu 12 ani in urma)

buna, am si eu o pb. pe 5 mai ni sa rupt prezervativul si am luat dupa 15 ore postinor2 respectand instructiunile. mi-a venit menstruatia aceea care trebuia sa apara , dupa 6 zile si a durat km 4-5 zile. am facut si un test de sarcina peste o saptamana care a iesit negativ. acum suntem in 4 si ar fi trecut o luna de atunci, menstruatia viitoare o calculez de la menstruatia aceea "falsa"pe care o provoaca postinorul ? sau de la cea de dinainte?
eventual astept sa vad daca vine inca o saptamana si mai fac un test daca nu. sunt cu sufletul gura.
credeti ca sunt sanse sa fi ramas?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Samira (cu 9 ani in urma)

Nu lua Postinor-2 daca suferi de anxietate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Flo (cu 8 ani in urma)

am nevoie de un rapsuns, am avut un contact sexual protejat dar la scurt timp dupa ce a scos prezervativul continutul a disparut si tindem sa credem ca pe cearceaf, este posibil sa ma fi atins cu zona intima de cearceaf, asta s-a intamplat duminica dimineata iar azi(luni 13.08.2012) am luat pastila de a 2-a zi la indemnul lui pt a fi sigur, exista o posibilitate sa se intample ceva? eu am avut ultima menstruatie pe 22 iulie si ar trebui sa imi vina acum pe 20, e posibil sa imi deregleze menstruatia? exista vreo panica ceva? astept raspuns va rog, sunt cam speriata, el m-a speriat mai mult

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
utza (cu 7 ani in urma)

am luat postinor si imediat am inceput sa imi simt sanii foarte tari si durerosi iar eu nu am sangerat.Este normal?In urma cu 4 ani am facut sex cu prezervativul si s-a rupt si toata sperma a curs in interiorul vaginului.Am luat postinor la 3 ore dupa contactul sexual si apoi la 12 ore dupa prima pastila si tot am ramas insarcinata.Ghinionul ghinionului.Oare este posibil k acest medicament sa nu isi faca efectul la mine?..imi este foarte teama sa nu fi ramas insarcinata akm.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
andreea (cu 6 ani in urma)

va rog sa-mi spuneti acum o zi am avut un contact sexual neprotejat am administrat postinor-2 iar la aprox.doua ore am avut un alt contact sexual cu prezervativul sa rupt dar a ejaculat pe mine am administrat la 12 ore a doua pastila.sunt foarte speriata credeti ca as putea fi insarcinata? astept rasp.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
kjjk (cu 6 ani in urma)

Buna vreau si eu ajutor urgent sunt f panicata. Ieri la ora 2 am avut contact sexual si a ejacuat direct in mine la ora 4 am luat postinor si azinoapte la 4. E prima oara cand folosesc aceste pastile. Este vriun risc sa raman insarcinata?????

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Pop monallissa andreea (cu 5 ani in urma)

Buna dimineata nu exista nici un risc sa ramai insarcinata daca pastila de a doua zi este administrata in cel putin 12 ore, dar atentie aceasta pastila este extrem de periculoasa si mare grija pt ca nu este o jucarie sa te joci cu organismul! Grija mare

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Intrebari similare

buna....sa ma ajute si pe mine cineva cu un rasuns va rog...in urma cu 7 zile am fost nevoita sa iau postinor 2(pastila de a 2-a zi) si inca nu s-a instalat menstruatia!pastilele le-am administrat...

Intrebare postata acum 12 ani in Contraceptie.

daca am luat postinor-2 dupa 24 de ore este posibil sa fiu insarcinata?

Intrebare postata acum 12 ani in Contraceptie.

va rog sa-mi spuneti si mie la cat timp dupa un contact sexual cu riscul de sarcina se ia postinor si cum se ia. va multumesc

Intrebare postata acum 12 ani in Contraceptie.

Dupa o surpriza (prezervativ rupt). am luat postinor. prima pastila la 2 ore dupa, iar cea de a doua la 16 ore. deci cu 4 ore intarziere....este vreo problema? trebuie luata o a treia pastila

Intrebare postata acum 12 ani in Contraceptie.

Buna ziua! As dori sa stiu: daca in cadrul unui ciclu se administreaza Postinor si ovulatia totusi s-a produs, daca sarcina nu s-a instalat, menstruatia este de asteptat cam la 14 zile de la...

Intrebare postata acum 13 ani in Contraceptie.

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.